Incomplete bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferdi01

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Goedenavond,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...:)

Sinds een paar dagen haal ik met Newsleacher alleen nog maar incomplete bestanden binnen. Ik gebruik het al jaren, maar het is voor het eerst dat ik bij ELKE download 100-en blocks te kort kom....

Ja:
De posts (FTD) zijn volledig geupload.
Ja:
Ik gebruik een payserver (eweka)
Ja:
Ik heb betaald ;)
Ja:
Ik gebruik Quickpar
Nee:
Ik heb echt geen flauw idee hoe dat kan...

Als iemand weet waar dat aan ligt... Ik hoor het graag! :D

Thnx alvast! :thumb:

Dat kan verschillende redenen hebben.

De rententietijd van de files: te oud of te jong.
De servers moeten wel de tijd krijgen om te synchroniseren.
Wat de uploader als compleet ziet op zijn server wil nog niet zeggen dat de andere servers al up to date zijn.

En 100+ blocks te kort via eweka is wel erg veel.
Staan de instellingen in newsleecher voor incomplete file etc wel goed ingesteld.

Dat kan verschillende redenen hebben.

De rententietijd van de files: te oud of te jong.
De servers moeten wel de tijd krijgen om te synchroniseren.
Wat de uploader als compleet ziet op zijn server wil nog niet zeggen dat de andere servers al up to date zijn.

En 100+ blocks te kort via eweka is wel erg veel.
Staan de instellingen in newsleecher voor incomplete file etc wel goed ingesteld.

Hai Jackall,

Retentietijd is zekerweten goed. Dat weet ik via ftd en als een file er een dag of 10 op staat moet het goed zijn lijkt me. :rolleyes:

Aan de instellingen van Newsleacher is nooit iets veranderd. Kijk, af en toe gebeurt het wel eens dat een bestand te weinig blokjes heeft, maar met wat extra parretjes kan quickpar hem dan wel repareren. Maar ik haal ook gewoon incomplete bestanden binnen. Op de site (binsearch, nzbindex.nl etc) staan alle bestanden compleet op laten we zeggen 50mb per rar. Als ik ze in newsleacher zie staan ze ook op 50 mb. Maar wanneer ik ze gedownload heb, zijn ze afwisselend tussen de 35 en 45 mb. Erg veel te kort dus. Daar helpen extra parretjes ook niet tegen.

Vreemd dus. En dat van de een op de andere dag! :evil:

Ondertussen eweka gesproken. Raadde me aan Newsleecher opnieuw te installeren. Uiteraard gedaan..... Draai nu 3.9 final. Echter.... geen verschil.

Iemand?:cool:

Ondertussen eweka gesproken. Raadde me aan Newsleecher opnieuw te installeren. Uiteraard gedaan..... Draai nu 3.9 final. Echter.... geen verschil.

Iemand?:cool:

Hallo,

Dank voor jullie antwoorden. Het probleem is reeds opgelost.

Mijn c: schijf zat vol waardoor de pakketjes steeds maar deels in de temp opgeslagen konden worden. Temp dir van NL op een andere schijf op laten slaan en c: opgeruimd en tot zover lijkt alles weer goed te gaan. Zo niet... dan horen jullie het wel weer.

Groeten Ferdi

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem ( ook met newsleecher) , Temp map is leeg (van windows ), en nog kan ik niets volledig downen :(

Net hetzelfde probleem als Ferdi, ik down wel, maar kom ALTIJD 100 blocks tekort...

En ook met posts die maar 2 dagen oud zijn...

PLEASE HELP,

Bedankt op voorhand !

Laatst bewerkt:
Heb je wel een payserver?

Hoeveel MB schijfruimte heb je op c:// wanneer je met NL aan t downloaden bent?

ik heb een payserver, en ik heb nog 67 gig schijfruimte...

Ik snap er de ballen van, 5 dagen geleden werkte het nog perfect, van de ene op de andere dag niet meer..Zelfs .rar bestanden worden niet herkend :(

Ik heb precies hetzelfde probleem. In eerste instantie complete bestanden worden incompleet binnengehaald. Ook ik heb Newsleecher.

Ga om te beginnen toch 'ns over op Altbinz... :thumb:

ik denk gewoon pech maar het komt ook goed te staan op binsearch.info ? ik heb ook eweka en ik heb tot nu toe altijd kunnen fixe :)

als het op binsearch compleet staat, dan haal ik het ook compleet binnen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan