Incomplete in documents and settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcboy

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Berichten
317
Hoi,
Als ik naar documents and settings ga staan daar alle users, als ik er dan een van open staat daar een map met incomplete, bij elke is dit meer dan 1gb kan ik deze inhoud verwijderen ?
 

Incomplete wat? Een map die incompleet heet, iets duidelijker svp aangeven wat je ziet en wat je weg zou willen gooien, vermoedelijk geen goed idee overigens, 1GB aan data komt niet zomaar in een map terecht lijkt me toch echt gebruikers data.
Alleen als die gebruikers nooit meer gebruik zullen gaan maken zou je wat op kunnen gaan ruimen. Maar dan zou je eigenlijk gewoon hun hele account op moeten ruimen.
 
Laatst bewerkt:
MZZDRYX2UW4GKILW6CW6VWLFHLOZOISW
er staan mappen die zo heten :S
en in 2 van deze mappen zit empire earth II :S
 
Werkt het spel? Wil je het houden of juist verwijderen?

Als je alle wilt opruimen zou ik eerst proberen het spel te verwijderen onder software, dan nog een keer met CCleaner.
En daarna mochten de mappen er nog staan deze verwijderen.
 
wil het spel niet verwijderen ;) maar dacht dat incomplete mischien een map was waar je alles uit kon gooien of zo ;) maar dat is niet zo dus dan blijf ik er wel af :p
 
incomplete heeft geloof ik te maken met een map die gebruikt wordt bij downloads via torrents? Daar staat dus een niet complete download in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan