incrediemail

Status
Niet open voor verdere reacties.

archi026

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
hoi

ik heb increrdiemail (al heeeeeel lang en werkte altijd goed).
maar als ik nu een aanhangsel krijg (een filmpje )opent ie winamp en kan ik het filmpje niet zien.
waar kan ik dat instellen ??dat ie wel het goede progje opent om het filmpje te zien.?
vraag 2
ik wil incredie over zetten van C(waar 98 draait ) naar D (waar XP draait)en dan gaat het natuurlijk om de reeds ontvangen mailtjes .
want ik wil C formateren en alleen de mail bewaren en op D gebruiken.

antwoord2

Zorg dat je de laatste versie van Incredimail hebt:
File > Data and Settings Transfer > Transfer to new Computer
Na het formateren kun je dit weer importeren door
Transfer from old computer te kiezen en de weg te wijzen naar het opgeslagen bestand (floppy, CD, andere HD)
Als je niet de nieuwste versie hebt zal het eroverheen installeren vraag 1 waarschijnlijk meteen oplossen.

Groetjes,

Pieter

nieuwste versie heb ik inmiddels vraag 2 opgelost maar vraag 1 nog niet(':(')

Rechtsklik op een mpg kies Openen met > programma kiezen > Windows Media Player en zet een vinkje bij Dit type bestand altijd met dit programma openen.

Groetjes,

Pieter

als ik rechts klik opent ie gelijk maar nog steeds met winamp .
en die geeft geen beeld

Dat bestand moet je ook openen in de verkenner. Druk eerst linker SHIFT-toets in (ingedrukt houden) en dan de rechter muisknop. Kies dan de optie "openen met ...". Ga dan verder te werk zoals Pieter heeft uitgelegd.

Groetjes,
Bennie

ik hou linker shift ingedrukt en klik met rechts op de bijlage en wat doet ie hij opent nog steeds direct met winamp .ik krijg dus niet de mogelijkheid tot kiezen

archi026,

Doe je het wel in verkenner, zoals Bennie zei?
Ga in je verkenner naar: C:\Program Files\IncrediMail\Data\Identities\{lang nummer}\Message Store\Attachments en daar op de file rechtsklikken enz.

Groetjes,

Pieter

per stuk lukt nu wel
maar om ze auto met mediaplayer te openen lukt niet.
heb wel een kruis gezet bij dit soort bestanden openen met

Ga eens naar je mapopties\bestandstypen en wis de "mpg" extensie. Klik dan daarna op een willekeurige " mpg". Windows zal vragen met welk programma het geopend moet worden. Kies dan WMP.

Groetjes,
Bennie

heb ik gedaan maar hij opent direct winampen die geeft geen beeld .
misschien als ik winamp verwijder?
maar die heb ik eigenlijk het liefst voor muziek

ik klik net op een jpg aanhangsel en die opent die met windows media player ???????????????

Open WMP eens. Klik dan op Extra\opties\bestandstypen. Staat daar wel een vinkje bij Mpeg?

Kijk ook eens bij je bestandstypen in mapopties (configuratiescherm) bij de extensies mpg en jpg en check de daarbijbehorende programma's.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan