incredimaal mail definitief verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robocop

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
heb een vraag:
als je in increimail mail verwijderd uit post vak, dan moet je weer naar map verwijderde mail in maar is er hier ook mogelijk om dem ail definitief te verwijderen?

Mail die je uit verwijdere items verwijderd is definief weg.
(behoudens speciale methodes om gewiste bestanden terug te halen)
Wil je deze stap overslaan, dan moet je shift ingedrukt houden wanneer je verwijderen selecteerd, of op DEL drukt.
De mail wordt (na een bevestigingsvraag) dan definief verwijderd.

mvg Leo

ik bedoel,als je het progamma opent, dan likje dus op een willekeurig bericht en als je dan bvenaan dre link bericht verwijderen klikt dan word het bericht eerst naar de map (verwijderde berichten en dan moet je dus extra het bericht verwijderen.

Denk persoonlijk niet dat dat kan ( althans niet via de opties in IM ) en het is ook niet aan te raden. Deze stap zit ertussen om te voorkomen dat men per ongeluk verkeerde mail in één keer definitief verwijderd.

aah op die manier,dan weet ik genoeg.

**maar even nog een probleempje:

wou net een nieuwere versie instaleeren,maar nou kan ik opeens niet meerm ijn huidige incredimail openen.hoe kan ik die mail nou redden die er in zit?

Ik snap je niet helemaal.
Wat heb je nu precies gedaan? Je had Incredimail en hebt een nieuwere versie gedownload en geïnstalleerd?
Normaal gesproken blijft alles dan gewoon staan maar ik weet niet precies wat je nu gedaan hebt.

ik de ouden iet verwijderd,heb eerst de oude afgesloten en toen een nieuwere versie erop.maar nou werkt heelmaalniks, krijg een foutmelding van een dll

ik bedoel,als je het progamma opent, dan likje dus op een willekeurig bericht en als je dan bvenaan dre link bericht verwijderen klikt dan word het bericht eerst naar de map (verwijderde berichten en dan moet je dus extra het bericht verwijderen.

Hierbij de Shift toets dus indrukken (tegelijk) om direct te wissen.

Heb je nu de upgrae installatie gebruikt? Of de volledige?
En dat van de nieuwste versie (XE2)?

Bijwerken gaat met deze link (kies bijwerken)

Hier vind je ook de volgende (XE2) versie die echt super werkt, maar nog niet aangeraden wordt als upgrade van de eerste versie (zelf had ik er trouwens geen enkel probleem mee)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan