Incredimail 2 & Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Log in op uw GMAIL account en ga naar uw instellingen. Het moet er zo uit zien :

poprs.png

Bedankt voor je reactie akoglu, maar zo heb ik het precies ingesteld staan in Gmail.
Heb je misschien nog een ander idee waar het aan zou kunnen liggen?

Jij ook bedankt voor je reactie TeuGem, maar ook die pagina had ik al gevonden en uitgeprobeerd. Helaas zonder succes! Mijn zonnet -en ziggo account werken wel via Incredimail alleen de gmail-account niet...
Iemand nog een idee wat het probleem hier kan zijn?

Haal je het wel goed binnen dan? Welke foutmelding krijg je bij Incredible. Gebruik er zelf Outlook voor, misschien dat die 2 te vergelijken zijn. Kan vanavond wel even kijken voor een screenshot.

MrMusic, ook jij bedankt voor je reactie, maar helaas is dat ook niet het geval.
Heb alles goed ingetypt...

Probeer het volgende eens:

Verwijder je Gmail account uit Incredimail

Maak daar na met de speciale wizard in Incredimail het account opnieuw aan. Wanneer je in Incredimail kiest voor een Gmail account, worden alle instellingen daarvoor automatisch goed gezet, hoef je zelf handmatig niets aan te doen

Probeer het dan nog eens

Verwijder je Gmail account uit Incredimail
Maak daar na met de speciale wizard in Incredimail het account opnieuw aan. Wanneer je in Incredimail kiest voor een Gmail account, worden alle instellingen daarvoor automatisch goed gezet, hoef je zelf handmatig niets aan te doen

Heb ik diverse malen geprobeerd , maar helaas ook zonder succes.

Kan het misschien met een virusscanner en/of firewall te maken hebben?

Laatst bewerkt:
Niemand?

Heeft niemand ditzelfde probleem wel eens gehad met Incredimail?
Thuis werkt het wel probleemloos, maar op mijn werk dus niet.
Zal het toch de firewall zijn???

Thuis werkt het wel probleemloos, maar op mijn werk dus niet.

Die informatie had je beter direct kunnen geven, dan kan het inderdaad heel goed aan de internet beveiliging op je werk liggen. Even naar de systeembeheerder dus!

Bedankt voor je reactie MrMusic.
Dus dan zal het aan de firewall liggen?
De systeembeheerder zal mij hier niet mee willen helpen, want Incredimail is niet echt een verplicht softwareprogramma.
Wel jammer dat gmail dan zoveel lastiger te gebruiken is dan bijvoorbeeld zonnet en ziggo, die wel via Incredimail werken...

Ik zet hem maar op opgelost, al is dat dus eigenlijk niet zo!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan