IncrediMail / account probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Weet iemand waarom ik geen e-mail vanuit mijn IncrediMail kan verzenden?
Ik kan wel ontvangen, de mails die ik wil verzenden gaan naar 'postvakuit' maar worden niet verzonden. Programma geeft aan dat mijn account niet in orde is en dat ik 'rood gekleurde' velden moet invullen, echter zijn er geen rood gekleurde velden.

p.s.: mag ik de accounts van mijn Outlook Expres gebruiken in IncrediMail?

Ja, je mag accounts van Outlook Express gebruiken in Incredimail. Je gebruikt dan Incredimail in plaats van Outlook Express.

Ik stel me m.b.t. je verzendprobleem het volgende voor:
Maak het eerst volledige werkend in Outlook Express. Ga dan instellingen overnemen in Incredimail.

In Extra -> Accounts -> [je internet-mail account aanklikken, Eigenschappen klikken en daarna tabblad Servers] kun je in Outlook Express zien wat dan blijkbaar werkt. Vooral van belang is of er een vinkje staat/nodig is bij "De server voor uitgaande e-mail" "Voor deze server is verificatie vereist".

Dus: Eerst in Outlook Express werkend maken, en dan servernamen, aanmeldnamen, wachtwoorden, encryptie-instellingen, verificatie-instellingen, verbindingsinstelligen etc. overnemen in het Accounten-gedeelte van Incredimail is mijn advies.

Tijs.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan