incredimail andere taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
hoi ik had nog een vraag over incredimail.
het is allemaal in engels is er toevallig ook nog ergens een nederlanse pack voor te krijgen??

alvast bedankt groetjes mike
 
Op de site zie ik meerdere talen (rechts in beeld) maar helaas geen Nederlands.
 
De volgende taal die aan de beurt is, is Deens. Over plannen voor een Nederlandse versie heb ik nog niets gehoord.

Groetjes,

Pieter
 
Pieter, jij als fanaticus van incredimail. Heb je dit al gelezen? :D

IncrediMail would like to introduce a brand new feature that allows you to install spelling dictionaries of various languages (namely, French, Spanish, Portuguese, German, Italian, British English, Swedish, Finnish, Danish and Dutch) into your IncrediMail "Spelling" feature. Write your emails in almost ANY language you want. Click here to learn more.

Yess!! And Dutch. Gaat er dus hopelijk toch aankomen. Hoewel ze het alleen over de spellingcontrole hebben

Bron: http://www.incredimail.com/english/newsletters/news008.html

Ik gebruik ook fanatiek incredimail. Iedere mail leuke achtergronden en smiley's enz. Als je iets meer weet over die Nederlandse versie hou ik mij aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, ik zie het daar onder al die talen staan waar ze al mee klaar of bezig zijn. Veelbelovend. :)
Ik ga ze maar weer eens een mailtje sturen.
Als topverkoper (1 stuks) zal ik vast wel snel antwoord krijgen. ;)
Bedankt voor de tip iig geval. Ik zal morgen mijn site eens proberen bij te werken en meteen vermelden dat er een Nederlandse spellingcontrole beschikbaar is.

Groetjes,

Pieter
 
Die spellingscontrole blijkt al te bestaan. Ik loop achter. Dit zal dus geen nieuwtje zijn voor Pieter. Het programma blijft Engels maar de spellingscontrole is nederlands. Hier te downloaden. http://www.incredimail.com/english/faq/dictionaries.html

[edit] Ik heb hem geinstalleerd. Je moet de taal nog wel even aanklikken uiteraard. Dus IK heb een primeur?:D [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Vraag verplaatst van software XP naar browsers / overig
 
Geplaatst door Tanja1968
Die spellingscontrole blijkt al te bestaan. Ik loop achter. Dit zal dus geen nieuwtje zijn voor Pieter. Het programma blijft Engels maar de spellingscontrole is nederlands. Hier te downloaden. http://www.incredimail.com/english/faq/dictionaries.html

[edit] Ik heb hem geinstalleerd. Je moet de taal nog wel even aanklikken uiteraard. Dus IK heb een primeur?:D [/edit]

Helaas Tanja......jij hebt niet de primeur! Heb jij enig idee hoe lang het al mogelijk is om die nederlandse spellingscontrole voor incredimail te downloaden??

Ik wel dus.... :)
 
Ik heb gisteravond iets gelezen dat het al sinds oktober of zo 2002 is he. Dacht eerst dat het ook nieuw was. Maar ik bedoelde het eigenlijk zo omdat ik zie dat Pieter zoveel weet van incredimail. Ik wist niet dat ik een nieuwtje had.

@JP_Zandt. Die info had je dan wel mogen delen met ons:D Ik gebruik dit programma ook
 
Ach, daar ging het mij niet om hoor. Maar vond het wel grappig:D Wordt het hier door veel mensen gebruikt dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan