Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand zo stellig is... dan heb ik altijd de neiging om te checken of het klopt..email van incredimail kan alleen geexporteerd worden met een 3th party software.
Dat staat duidelijk vermeld op de supportsite van incredimail.
...................
Let op: je kan het niet importeren in een andere mailclient!!!
Ik snap het niet maar wat zien mensen nu in het pakket incredimail. Persoonlijk vind ik het een bagger pakket. Maar goed er zijn mensen die er gebruik van maken en die het prettig vinden werken. Nu kom je van de situaties tegen dat mensen een nieuwe computer krijgen en dan overstappen van Incredimail naar Outlook. En je de vraag krijgt om de gegevens over te zetten.
Incredimail heeft geen optie in zich zitten waarmee ze hun gegevens kunnen exporteren naar een backup file / outlook of iets degelijks. Dat is behoorlijk jammer omdat je dan niet makkelijk over kan stappen. Nu zijn er genoeg betaalde tooltjes te vinden op internet waarmee je kan exporteren. Maar ja voor de ene keer dat je dat gebruikt om daar een pakket voor te komen a 30/40 dollar is ook zonde van je geld. Na lang zoeken op internet kwam in het volgende tooltje tegen van Reynardware
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.