Incredimail en hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

staf

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
50
Ik gebruik reeds heel lang Incredimail zonder problemen, ik vind het trouwens een zeer goed programma.:thumb:
Ik kocht onlangs een laptop voor mijn vrouw (Win XP) en heb een eerste probleem met EcM, ik kan geen hotmail account maken, krijg telkens de foutmelding dat de POP 3 configuratie niet overeenstemd met de instellingen van IcrM.:evil:
Accounts met mijn andere Emailproviders verlopen zonder problemen.
EcM is echter niet uitgeschakeld bij de Fireware, wij hebben 2 hotmailaccounts en geen van beiden geeft een kik.
Wanneer ik mij rechtstreeks bij Hotmail aanmeld, is er geen probleem.:mad:
 
Hotmail heeft geen pop3 en hotmail kan je niet gebruiken in outlook express, outlook of incredimail, daar moet je nu voor betalen

Wat is eigenlijk, EcM, IcrM en Fireware??
 
Laatst bewerkt:
Helaas hebben alleen oude, of betaalde, hotmailadressen nog pop3functionaliteit voor incredimail
info

Wanneer je de adressen eerder wel succesvol heb gebruikt, adviseer ik je om het account te verwijderen en gewoon opnieuw te proberen, zoals in de link staat.
Bij oudere adressen moet je soms weer even inloggen in hotmail, dan moet je de code van een plaatje intypen en is hotmail weer (even) tevreden.
Mijn vrouw gebruikt op deze manier ook een gratis hotmail adres in incredimail, maar bij tijd en wijle geeft dat problemen.
Een gmail adres kent die problemen niet, maar een nieuw email adres is best lastig

mvg leo
 
Laatst bewerkt:
je kan hotmail wel in outlook doen als je wilt! als je interesse hebt zoek ik wel het linkje, het is gewoon te downloaden op microsoft website (laatst ook gedaan en het werkt perfect)
 
ja die bedoelde ik inderdaad maar wat bedoel jij dan?
 
Laatst bewerkt:
Zoek dan maar goed want dat wil ik al jaren met mijn nieuwe hotmail accounts, mijn oude werken wel nog in outlook express

Jij bedoeld http://www.microsoft.com/downloads/...6a-931e-438a-950c-5e9ea66322d4&displaylang=nl

Deze download werkt met de volgende Office-programma's:
o Microsoft Office Outlook 2003
o Microsoft Office Outlook 2007

Hopelijk wordt de concurrentie van gmail zo groot, dat microsoft zich verplicht voelt om ook voor andere programma's dan outlook weer pop3 functionaliteit ter beschikking te stellen.
Nu hebben ze in hun "wijsheid" besloten dat het beter is omdat niet te doen:confused:
toch maar gmail dan????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan