Dirk.K
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2001
Hallo wie weet er een oplossing om mijn emails welke in incredimail staan terug te krijgen.Op onverklaarbare wijze en ik ben niet in het register bezig geweest,start incredimail niet meer op .Hij zegt dat incredimail.exe niet meer te vinden is of dat deze verplaatst is.Nu is deze dmv zoeken ook niet meer te vinden.Ik heb me regcleaner een keertje opgestart om te kijken of ik hem daar bij zag staan en jawel hij staat er bij.Zie de bijlage.
Hoe dit daar komt ik heb echt geen idee.Het viel me eigenlijk pas op met opstarten dat het icoon van incredimail niet rechtsonderin mee starte.Kan ik misschien de setup eroverheen zetten of ben ik dan alles kwijt,en dat heb ik liever niet omdat ik nog geen backup heb gemaakt van me belangrijke mail.
Iemand een tip om het zaakje weer aan de gang te krijgen.
Dirk.
Hoe dit daar komt ik heb echt geen idee.Het viel me eigenlijk pas op met opstarten dat het icoon van incredimail niet rechtsonderin mee starte.Kan ik misschien de setup eroverheen zetten of ben ik dan alles kwijt,en dat heb ik liever niet omdat ik nog geen backup heb gemaakt van me belangrijke mail.
Iemand een tip om het zaakje weer aan de gang te krijgen.
Dirk.