incredimail.exe is opeens niet meer te vinden!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Hallo wie weet er een oplossing om mijn emails welke in incredimail staan terug te krijgen.Op onverklaarbare wijze en ik ben niet in het register bezig geweest,start incredimail niet meer op .Hij zegt dat incredimail.exe niet meer te vinden is of dat deze verplaatst is.Nu is deze dmv zoeken ook niet meer te vinden.Ik heb me regcleaner een keertje opgestart om te kijken of ik hem daar bij zag staan en jawel hij staat er bij.Zie de bijlage.
Hoe dit daar komt ik heb echt geen idee.Het viel me eigenlijk pas op met opstarten dat het icoon van incredimail niet rechtsonderin mee starte.Kan ik misschien de setup eroverheen zetten of ben ik dan alles kwijt,en dat heb ik liever niet omdat ik nog geen backup heb gemaakt van me belangrijke mail.
Iemand een tip om het zaakje weer aan de gang te krijgen.
Dirk.

Bijlagen

wat ik vergeet te zeggen is dat voor de rest waar ik het progje heb neer gezet alle dll files ed nog wel staan alleen opstarten dus niet.

Incredimail.exe staat ook niet in de map waarin het programma staat geïnstalleerd? Zo nee, kopieer alle Incredimail-bestanden naar een andere tijdelijke map en installeer Incredimail opnieuw over de oude heen.

Groetjes,
Bennie

oke bennie bedankt voor je reactie.Ik ga het direct proberen.Je hoort zo van me of het is gelukt.

Bennie,grootte klasse.1000X dank het is gelukt.
Alleen moest ik eerst de laatste versie van incredimail downloaden want de oude versie die ik op schijf had staan pakte niet vanwege een te oude versie.
Waar zijn we zonder helpmij.nl
Groetjes Dirk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan