Incredimail Geen Bericht verzenden , Instellingen veranderen automaties - Zie TOPIC

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer94

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Ik kan Wel mail verzenden maar op een bepaalde manier als ik normaal een mail probeer te verzenden Komt hij aleen bij postvak uit , En niet bij verzonden items en word hij niet verzonden . ik moet dan bij HULPMIDDELEN - ACOUNTEN - EIGENSCHAPPEN - SERVERS - En dan 'Mijn Server heeft vertificatie nodig Uitvinken' En ok gedrukt

En als ik dat gedaan heb Verzend hij me mails , Maar als ik dan uur later weer mail wil verzenden en Incredimail Niet Afhebtgesloten En dat soort dingen Is dat vakjes van mijn server heeft vertificatie nodig weer aangevinkt

Lijkt op een niet zo erg legale incredimail........of heb ik het mis:o

Ok, je hebt dus de gratis versie........

Klik in jouw link eens op 'bijwerken', misschien helpt dat.

Anders kun je overwegen om Inc.mail opnieuw te installen, eerst oude verwijderen.

Jouw probleem heb ik zelf in het verleden ook gehad, maar dat heeft zichzelf opgelost........:confused:

Succes d'rmee

oke Nou bedankt :thumb:

zal Is proberen wat je net zei ,

Maar als je je incredimail verwijderd zijn al je addressen weg en instellingen tog ?

Instellingen ben je kwijt, maar je contacten kun je via bestand> exporteren> contacten in een maoje bewaren zodat je na de nieuwe install ze weer kan importeren.

Neem aan dat je de benodigde gegevens van je provider wel bij de hand hebt, anders moet je die, voor je gaat verwijderen, even zorgvuldig opschrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan