Incredimail, googlemail, online

Status
Niet open voor verdere reacties.

shimar

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Probleem: organiseren van email.
Googlemail gebruik ik als backup, alle emails worden doorgezonden via online.nl (= provider).
Ik wil graag vanaf Incredimail emails verzenden met als afzender mijn googlemail-adres.
Dit lukt me niet!
Bovendien worden alle emails verzonden met mijn online-email-adres en als mensen
dan willen beantwoorden, krijgen ze de email terug.

Helpmij want ik kom er niet meer uit.....

Groet,

Schimar

gewoon "reply-to"-veld instellen in incredimail

maar begrijp dat dat niet werkt?

Incredimail, google, online

gewoon "reply-to"-veld instellen in incredimail

maar begrijp dat dat niet werkt?

Bedankt voor je snelle reaktie!

Ben denk ik niet duidelijk geweest. Nieuwe poging;
Google-mail ontvangt (op de googlesite en in incredimail) alle emails en stuurt deze door naar incredimail-> online, dat is dus oké.
Mijn provider is online, heb daar ook een email-adres wat ik bijna niet meer gebruik.
Eigenlijk wil ik online alleen gebruiken om mijn gmail te ontvangen/versturen vanuit
incredimail. Hoe doe ik dat?

Ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben geweest.

groet,

shimar

ehm nee :) Je hebt een email adres bij online wat je vrijwel niet meer gebruikt, desondanks wil je daar vanuit daar je e-mail ontvangen/versturen? Suggestie waar je mogelijkerwijs verder mee kunt: inloggen op googlemail . Ga naar settings -> Forwarding and POP/IMAP

Ik zou echter online eruit gooien, alleen nog gebruik maken van googlemail, en via googlemail met pop je incidentele e-mails ophalen bij online. Waar heb je dan nog incredimail voor nodig?

ehm nee :) Je hebt een email adres bij online wat je vrijwel niet meer gebruikt, desondanks wil je daar vanuit daar je e-mail ontvangen/versturen? Suggestie waar je mogelijkerwijs verder mee kunt: inloggen op googlemail . Ga naar settings -> Forwarding and POP/IMAP

Ik zou echter online eruit gooien, alleen nog gebruik maken van googlemail, en via googlemail met pop je incidentele e-mails ophalen bij online. Waar heb je dan nog incredimail voor nodig?

Mijn provider is online.nl hier maak ik gebruik van om internetverbinding en telefonie
te krijgen. In incredimail staan nu 2 accounts, 1 van online en 1 van gmail.

Incredimail is heel erg leuk om te gebruiken.

Ga nu proberen online van incredimail te gooien en gmail een pop te maken.....

even geduld

Mail versturen via een andere provider dan via de Online-account zelf is niet toegestaan.
Dit staat ook in de voorwaarden van Online. Ps, bijna elke provider hanteert deze regel.
Mail ontvangen via een andere provider dan via een Online-account mag dan weer wel.

De eerder aangeboden optie dit via googlemail te doen mag en kan weer wel.

Bijna Opgelost!!!

Online eruit gegooid. Gmail in incredimail aangepast. Het werkt, alleen krijg ik
nu alles dubbel.

Weet 't effe niet. Jij?

groet,

Margaret

Mijn provider is online.nl hier maak ik gebruik van om internetverbinding en telefonie
te krijgen. In incredimail staan nu 2 accounts, 1 van online en 1 van gmail.

Incredimail is heel erg leuk om te gebruiken.

Ga nu proberen online van incredimail te gooien en gmail een pop te maken.....

even geduld

't werkt weer niet, oh,oh,oh

Online eruit gegooid. Gmail in incredimail aangepast. Het werkt, alleen krijg ik
nu alles dubbel.

Weet 't effe niet. Jij?

groet,

Margaret

Ik geef het even op, moet weg.

ik ben niet zo bekend met incredimail (laat staan configuratie), dus vandaar dat ik geen reactie geef. Heb je soms optie aan staan in gmail dat je automatisch dingen doorstuurt naar incredimail?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan