incredimail loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

groetnoetwinzem

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Ongeveer twee weken geleden heb ik incredimail geinstalleerd en het programma bevalt me als email cliënt erg goed.

Het enige probleem waar ik vanaf het begin al tegenaan loop is dat als Incremail in de systemtray geactiveerd blijft, en ik bv. even een poosje niets doe met IM, dan krijg ik een melding dat IM is vastgelopen en kan ik ook alleen maar het programma afsluiten via taakbeheer. Erg irritant zoals jullie zullen begrijpen.
Daarnaast is het soms ook zo dat als ik in IM zit ik niet meer op een bepaald bericht kan gaan staan, IM reageert dan nergens meer op. De enige oplossing dan is om eerst de aktie post ophalen uit te voeren en dan zit ie weer uit zn vastgelopen toestand (dit is dus een ander probleem dan het vorige).

Ik wil eigenlijk wel heel graag IM blijven gebruiken maar deze problemen zijn wel heel vervelend en ik wil ze graag opgelost hebben.

Ik heb reeds IM verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en daarna ook de pc opnieuw opgestart etc. maar dat heeft geen effect gehad. Ik draai regelmatig allerlei programma's voor het opruimen van trojans, cookies, en al dat soort meer dingen. Ik gebruik AVG virusscanner en gebruik IM versie 2 voor Windows 7.

Iemand een oplossing?

Gr
Regina

Ik heb hetzelfde probleem gehad en heb tot op heden nooit een oplossing kunnen vinden.
Je kan een support ticket aanmaken via de website, dan krijg je een diagnostisch tooltje wat je moet draaien en het rapport moet mailen waarop eventueel een oplossing komt van IM !! Bij mij wist men het niet maar misschien is er bij wat anders.

:D En ik gebruik IM al 11 jaar en nog nooooit ( en dan ook niet:D ) problemen mee gehad ...:thumb:
-------------------
Vertel maar, ... wat echt aan de hand is bij jou, ... met IM ...?? :thumb:
15ppb1d.jpg
t04u4k.jpg

Laatst bewerkt:
Wat je in je ene scherm hebt staan dat die altijd uitgevinkt moest staan, dat had ik dus niet. IM is wel de standaard emailcliënt. Ik heb nu dus dat vinkje weggehaald van de taskbar, dus ik zal eens afwachten hoe het dan gaat. Dat van de eml-bestanden stond wel aangevinkt.

CC Cleaner draai ik ook regelmatig.

Hopelijk niet tot later ;)

:thumb: ik hoor graag ...gewoon roep maar ...:thumb: ( ALS ik reactie heb, in topic waar ik bezig ben ..... dat zie ook als ik OFFline ben ... :D )

Laatst bewerkt:
ROEP ROEP ROEP....
Helaas Royonix... hetzelfde probleem blijft zich voordoen. Nou ben ik vergeten de foutmelding te kopiëren, de volgende keer als ie weer op mn scherm verschijnt zal ik een schermkopie maken en m hier plakken. Het heeft in ieder geval iets met .dll's te maken geloof ik. Maar t is dus nog niet opgelost...:(

:D Ach die weet ik dan ...:thumb:

Je krijgt melding Bestandsextensie is niet met IncrediMail verbonden >>

Zoals : ima/ims/imn/imi/imw/imf/imk/ime ...toch ??? :) er zijn 10 extensies dat niet met IM verbonden zijn .. toch ??
-----------------------
Gedeelte van oplossing heb je en zo zal moetten met en bij elk bestand apart ..:thumb:
MAAR ( ! ! ! ) je moet zeer goed IM kennen, zodat je als je op zoek naar die bestanden bent zeer zeker ook zijn dat die strikt van IM zijn ( ! ! ! ) ..:D
Je kan zich namelijk makkelijk vergissen bij zulke's bestanden .......er zijn hoop dat dragen ze dezelfde naam enz... dus van elk bestand je moet ook eigenschappen kennen ...:D ...:(
1fcnwy.gif

Laatst bewerkt:
Nee volgens mij is dat niet de melding die ik krijg... ik heb m nog niet weer gehad, maar ik zal m zo gauw mogelijk kopieren en plakken hier...

Nou, daar was ie alweer:

Exception: ACCESS_VIOLATION (C0000005) - on reading from 142A6902
Faulting Offset: 0002E39E
Module: ntdll.dll

0002E39E ntdll.dll
0002E003 ntdll.dll
000114DD kernel32.dll
00004C39 MSVCR80.dll

Da's ook een mooie en een mogelijke oplossing wat Harry Moustache :D link ... gaf :thumb: probeer maar die eerst :)
[marquee]Success ! :thumb:[/marquee]

Laatst bewerkt:
Hmmmz nu wil ik dit dus gaan doen maar nu loop ik ineens tegen een ander probleem aan. Als ik dat ene .dll bestand wil kopiëren naar de system-map van Windows krijg ik ineens een melding dat ik geen administrator rechten heb. Terwijl ik de enige gebruiker ben van deze pc en bij gebruikersaccounts toch ook echt als administrator vermeld sta. IK ben al wel bij die system map gekomen en dan geprobeerd mn machtigingen aan te passen maar ook dat lukt niet. Hellup!

zijsprongetje

Hallo Harry,

Bedankt voor je snelle reacties en links.

Ik had mezelf eigenaar gemaakt van de map, windows ging ook netjes de beveiligingen aanpassen.

Maar het is nodig even een zijsprongetje te maken: ik ben de enige gebruiker van deze laptop en eigenlijk wil ik dus helemaal geen gebruikeraccounts, ik wil dat de pc gewoon direct opstart. Maar ik kom aldoor in dat aanmeldscherm en dan kan ik alleen met mn eigen account inloggen. Bij gebruikeraccounts in het configuratiescherm geeft ie bij het icoontje aan dat ik administrator ben, dus dan zou je zeggen, dat is ok. Echter, als ik bij accounttype wijzigen kijk, sta ik gewoon als gebruiker, en ik kan het ook niet aanpassen naar administrator omdat ik natuurlijk niet aangemeld ben blijkbaar als administrator.

In het beginscherm van de gebruikeraccounts is mijn account de enige die wordt weergegeven. Ga ik echter naar accounts beheren, dan staat daar mijn eigen account én een aparte administrators account. Gastaccount is uitgeschakeld.

Ik kan nu dus nog steeds dat .dll bestand niet kopiëren en vervangen omdat ik dus blijkbaar gewoon als gebruiker inlog, maar ik heb ook geen andere mogelijkheid in het beginscherm van aanmelden....

Hoe los ik dit op?

B.v.d.
Regina

Ow ja.. ook als ik dus switch naar administrator blijf ik die melding krijgen dat ik niet voldoende machtigingen heb om dat bestand te vervangen.... het staat trouwens dan in de system32 map, mijn gewone system-map is leeg...

Hoi !

In Win 7 het verborgem admin account aktiveren: Rechtsklikken Computer - beheren - lokele gebruikers en groepen -lokale gebruikers - admin account inschakelen .

Nu kun je evntueel andere gebruikeraccount verwijderen en houd je alleen: Administrator over.

Greetz,

Harry.

Maar zelfs in de administrator account kan ik dat dll bestand nog niet kopiëren, hoe los ik dat dan op?
En als ik alleen de administrator account overhou, hoe kan ik dan de instellingen van mijn persoonlijke account overzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan