incredimail loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
incrdimail

Ik heb het probleem helaas niet kunnen oplossen, maar ik ben ondertussen wel weer terug gegaan naar Windows Live Mail. Incredimail heb ik er maar gauw weer afgegooid en ik begin er ook niet weer aan. De mails die ik echt heel belangrijk vond om te bewaren heb ik nu stuk voor stuk dus maar even naar mn hotmail gestuurd en vandaar uit weer naar mn gewonen email. Beetje omslachtig, maar iets anders kon ik niet bedenken.

Laten we deze vraag maar afsluiten. Iedereen bedankt voor het meedenken!

Groetjes
Regina

Hallo Regina

Ik heb hier alles eens goed gelezen. Waarom wil jij geen gebruikersaccount? Eigenlijk ben jij op de computer maar een gebruiker met beperkte rechten, en daardoor is alles fout gelopen met Incredimail.

Ik heb wel een gebruikersaccount, maar die staat zelfs ingesteld als administrator, het gekke is dat ik met sommige installaties wel problemen krijg, en met andere weer helemaal niet, terwijl ie de programma's in dezelfde program files directory installeert. Voor mij is het een beetje wazig allemaal, terwijl ik toch wel wat redelijke kennis er van heb.. Ook als ik mij als administrator aanmeld blijf ik de melding krijgen dat ik niet voldoende rechten heb..... weird :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan