Incredimail-outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Raymond Bos
Incredimail in Outlook???:confused:

Naar aanleiding van een e-mailtje een reactie van mij.

Gezien het feit dat de vraagstelster nieuw op het forum is, is het wellicht handiger gewoon te vragen of zij inderdaad Outlook bedoelt of Outlook Express.

Als het inderdaad Outlook Express is dan verplaats ik de vraag naar de juiste sectie.

Ik snap gewoon geen bal van de vraag. Hoe kan je nou Incredimail in Outlook of OE krijgen??? Is toch een op zich zelf staand programma???

Incredimail is een shell over OE heen.

huh?? Ben ik nou gek??
Ik heb hier Incredimail en Outlook en OE en dat zijn drie losse proggies......:confused:

Mijn broer gebruikt Incredimail (helaas) en start Outlook Express op en verstuurd daarmee zijn berichten (propvol in mijn ogen onzinnige plaatjes e.d.).

Dan heeft hij iets raars want Incredimail is geen shell maar een op zichzelfstaand e mail programma.
Mischien dat hij de achtergronden van Incredimail gebruikt in OE!!

Geplaatst door Raymond Bos
Dan heeft hij iets raars want Incredimail is geen shell maar een op zichzelfstaand e mail programma.
Mischien dat hij de achtergronden van Incredimail gebruikt in OE!!

Mijn incredimail is ook aardig los moet ik zeggen :confused:

Even nagevraagd, hij gebruik Incredimail om te versturen naar vrienden en gebruikt OE om e-mail te ontvangen, vandaar deze ERROR :D

Nou die E-mail melder gaat niet werken ook in Outlook.

Maar de link met incredimail zie ik ook niet :o.

Hoi Marousja,

We begrijpen dat je graag antwoord wil maar we begrijpen eigenlijk niks van je vraag. Dat zal je zelf ook wel gelezen hebben toch??
Wat bedoel je met "Ik heb met succes Incredimail geinstaleerd in outlook" ??

Raymond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan