Incredimail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chimp

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Gebruik Incredimail en ben 3 weken weg geweest en krijg nu de melding dat er ruim 1000 berichten binnen te halen zijn maar (receiving 1%, 1 out of 1071) maar ze komen niet binnen. Zou dan Inredimail Premium moeten aanschaffen ofzo maar daar heb ik geen zin in. Hoe kan ik deze berichten (vooral spam) binnenhalen of verwijderen ?

Ligt het zeker niet aan je mailserver ? Kan je nog wel gewoon internetten ? Misschien eens met een andere client je mails proberen binnen te halen zodat je kan uitsluiten dat het aan de server ligt !

Geplaatst door Chimp
Gebruik Incredimail en ben 3 weken weg geweest en krijg nu de melding dat er ruim 1000 berichten binnen te halen zijn maar (receiving 1%, 1 out of 1071) maar ze komen niet binnen. Zou dan Inredimail Premium moeten aanschaffen ofzo maar daar heb ik geen zin in. Hoe kan ik deze berichten (vooral spam) binnenhalen of verwijderen ?
ik veronderstel dat je webmail kan gebruiken van je provider, ga daar naar de server en verwijder alle spam rechtstreeks van de server. Probeer het dan nog eens.
Wat betreft incredimail premium aanschaffen, mail me welke versie je hebt.

Gebruik nu Incredimail XE en als ik via webmail mijn berichten probeer te bekijken geeft hij steeds aan dat het inloggen mislukt terwijl mijn wachtwoord en gebruikersnaam goed zijn.

provider contacteren en vragen of zij je mailbox es kunnen bekijken ... hebbet het ook eens voorgehad en was toen één zeer grote mail die de boel blokkeerde.

Je kan ook Mailwasher instaleren die je hier kan downloaden.
Deze kijkt voor jou op de server wat er staat en wat je niet wil knikker je er gewoon uit of stuur je terug (bounce)
Dat ruimt lekker op en zal je wel je mail kunnen binnen halen binnnen een normale tijd. En even terzijde als jij zoveel spam binnenkrijgt zou ik persoonlijk mijn e mail adres maar veranderen. Kijk uit waar je je e mail adres invult op het internet. Het beste is nergens je adres op te geven want er komt vaak alleen maar ellende van zoals stapels spam!!

Succes,
Raymond

Dank Raymond heb het geinstalleerd maar wat doe ik nu om deze berichten te bekijken en evenetueel weg te gooien ?

Nou dat is niet zo moeilijk.
Je opent Mailwasher en als je alles goed hebt ingesteld gaat hij op de server naar je mail kijken en laat deze in een lijst aan je zien. Vervolgens kun je door middel van het zetten van vinkjes kiezen wat je met de mail doet. Je kan zien van wie het afkomt en wat het onderwerp is.
Als je iets niet wil dan kan je een vinkje bij DELETE zetten maar je kan ook een vinkje bij BOUNCE zetten. Het laatste houd in dat Mailwasher de mail terugstuurd naar de afzender en deze afzender ook op de blacklist komt te staan. Als je alles heb uitgezocht en hebt aangevibkt wat je niet wil klik je bovenin op PROCESS MAIL en je mailprogramma word geopend en je ontvangt alleen de mail die je dus toestemming hebt gegeven.
Duidelijk????

Raymond, heb het gedaan maar mijn Incredimail mailbox blijft aangeven dat hij 1200 berichten blijft proberen binnen te halen (die niet binnekomen overigens) terwijl ik al bijna alles bij Mailwasher heb gedeleted ?!
Groetjes,
Gerard

Dan zou ik of het even met Outlook Express proberen en anders contact opnemen met je provider.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan