Incredimail registreert niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi,

Dat is lekker zeg !!
Ik had probs met Incredimail dus die gooide ik eraf om vervolgens opnieuw te instaleren. Geen probleem dacht ik want ik heb destijds een levenslange lidmaatschap aangeschaft en daarbij de serial gekregen. Ik wil hem dus registeren en wat denk je???? Mooi niet.....key werkt niet.
Ik Incredimail mailen omdat ik hoorde dat ze altijd reageren...nou mooi niet dus. Conclusie?? IK heb netjes betaald maar kan het dus niet meer registreren en hun zwijgen in alle toonaarden:confused:
Iemand nog suggesties?

Raymond ( sip & boos) :(

Oh ja, ik heb dit adres gebruikt purchase@incredimail.com

Laatst bewerkt:
Wat voor problemen had je voordat je IM verwijderde? Misschien eerst een systeemherstel uitvoeren naar voor het verwijderen van IM? Daarna het probleem wat je had proberen op te lossen?

Ik heb ook IM, misschien dat ik je kan helpen.

Ook ik heb met IM gewerkt. Dat idee van Tanja; helemaal zo gek nog niet.

Diverse problemen Tanja. Langzaam opstarten, niet kunnen integeren van nieuwe achtergronden, vastlopers van mijn PC na het opstarten van IM en nog een paar kleine dingetjes. Nu na het opnieuw instaleren werkt hij prima maar blijft de reclame onder de E mails staan omdat hij niet geregistreerd is.....
Ik zal eens een Systeemherstel doen en dan even kijken. Blijft een feit dat mijn key gewoon had moet blijven werken natuurlijk. Ik vul ook dat formulier in!!
Ik houd jullie op de hoogte en ga nu eerst de tuin in:cool:

je moet voor het verwijderen van het proggie je life time registratiegegevens verwijderen en opslaan op een floppy bvb TERWIJL je verbonden bent met hun server ... na formateren of herinstalleren terug installeren terwijl je verbonden bent met internet. Voor hun is het alsof je je key doorgeeft aan derden als je'm niet uninstalled hebt on-line. Ik deed dit mss al 5 keer en had nooit 1 probleem ... bij help in incredimail vind je ook VIP-support, daar kreeg ik bijna altijd binnen de 24 h een reactie op men vragen.

Na het invullen van het formulier kreeg ik wel gelijk een mail terug met een nieuwe code :)
Hoe doe ik die registratiegegevens verwijderen en terugzetten??
In ieder geval werkt het weer en ben ik weer erg blij !!

Ik zie al hoe dat moet sorry.....
Goeie beveiliging lijkt mij!!

ik vind het een tof programma, en voor de prijs moet je't niet laten, en er zit GEEN spyware in ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan