incredimail standaard email

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Incredimail is een prachtig email programma waar ik eigenlijk nooit problemen mee had.
Tot ik de nl versie installeerde. Sindsdien is het niet meer mijn standaard email programma.Wil ik bijvoorbeeld een webpagina verzenden, dan geeft xp aan dat er geen standaard email client is geinstalleerd.
Das lastig, maar wie kan mij vertellen waar ik dit binnen Incredimail moet aanpassen. Ik heb wel eens wat gevonden maar dan krijg ik een melding dat ik geen rechten heb omdat ik geen beheerder ben. tjsa....:(

wie weet raad?

groetjes Marianne

Dit kun je in internet explorer aanpassen.

Extra, internet-opties, programma's, email. Die met pijljte naar beneden veranderen in incredimail.

deze had ik al op incredimail staan. Keb het nogmaals gewijzigd, maar helaas....

Vreemd. Ik heb net getest door in outlook express aan te geven dat OUTLOOK express de standaard emailclient moet zijn. Vervolgens incredimail opgestart en kreeg meteen de melding of ik die standaard wilde maken.

Dan is er bij jou misschien toch iets anders aan de hand. Heb je het ook al geprobeerd op bovenstaande manier?

Ik heb het nu geprobeerd, maar als ik Incredimail weer opstart, komt hij niet met de vraag als ik Incredimail wil instellen als standaard.??!!

he maar ik kan wel de webpagina versturen (via outlook) dat gaat nu wel goed, ben ik tenminste wel wat verder.

Probeer nu weer eens incredimail standaard te maken in internet explorer.

[edited]Dat van die webpagina wilde ik vragen, maar je had al geantwoord.

Laatst bewerkt:
Hij koppelt nu automatisch door naar outlook express.
Ik kan de standaard hier er dus niet vanaf krijgen.
keb nog weer even via extra onder explorer gekeken maar ook dat lukt niet. Maar ik stuur de webpagina door naar mijzelf en ik krijg via incredimail bericht dat ik mail heb. Nou dat is voldoende voor mij. Maar helemaal goed is het zeker niet.

Ik heb op het moment geen idee eigenlijk om het te verbeteren. Misschien na het opstarten dat hij anders reageert?

Anders hoop ik dat iemand anders nog een suggestie heeft.

maar wel bedankt hoor, want ik kan weer wat ik graag wilde, al is het niet via Incredimail!

Ik ben nog wel aan het zoeken voor je. Had je wel al opnieuw opgestart? Misschien dat er dingen in het register aangepast zijn en die worden met starten weer geladen.

Maar zover graag gedaan.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan