IncrediMail; versierde mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik gebruik sinds een paar maanden Incredimail, en ben er blij mee, veel leuker dan dat saaie Outlook.
Maar mensen die Incredimail niet hebben, zullen de berichten nooit zo ontvangen zoals ik ze typ. Kan ik er voor zorger dat dat wel gebeurt, bijvoorbeeld als html verzenden ofzo?

Hm, vreemd. Ik gebruik ook incredimail, en als ik bij de mensen kom die ik een mail gestuurd heb, komt hij daar hetzelfde binnen. Anders zou het geen nut hebben.

Ik heb het ook naar outlook express getest op mijn eigen pc en ziet er hetzelfde uit.

Hoe zien die mensen het dan aan wie jij gestuurd hebt?

Laatst bewerkt:
dat hangt er natuurlijk ook vanaf naar welke mailclient je de mail van incredimail hebt gestuurd. Het ontvangen van incredimail in outlook, thunderbird, the bat, eudora geeft geen problemen (Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe hun eigen mailprogramma zelf is ingesteld... styled, plain...etc.) Doch bij andere mailprogramma's zoals pocomail worden de meeste layouts van incredimail vaak verkeerd weergegeven..

Incredimail is een mooi programma maar bevat nog altijd veel te veel bugs. Dus, daarom prefereer ik nog altijd een 'goedwerkend' mailprogramma.

Incredimail is een mooi programma maar bevat nog altijd veel te veel bugs. Dus, daarom prefereer ik nog altijd een 'goedwerkend' mailprogramma.

Bugs? Welke dan? En welk programma heb je dan liever?

Warez P2P Warez P2P is the adware version of Ares (Ares does have adware, however there is no forced installation.) It is basically the same client as Ares, however it does install a data miner on your computer (you can opt out of the other goodies.) Although it does contain adware, it is a clever campaign to further advertise the network. This technique is not new of course, as FastTrack and the Manolito P2P network have both had various levels of success implementing this idea. The Ares/Warez P2P network has demonstrated the most success out of the three, as its population has exploded since its introduction.

Dit las ik op een site. Dit betekent dus dat ik Ares ga probere!!!! :D

Wel, wat betreft incredimail... een veel voorkomend probleem is dat het programma vaak blijft hangen.
Telkens ook bij het openen van het programma worden 'overbodige' registeritems aangemaakt.
Voor degenen die vaak gebruik maken van een registercleaner (regcleaner, regsupreme.. etc) zullen ook wel al gemerkt hebben dat na het opschonen ervan incredimail niet meer opstart (omdat registersleutels van incredimail verkeerd worden gelinkt en als onbruikbaar worden aangezien)..
Incredimail deïnstalleren... nog een probleem. Zelfs na de uninstall is incredimail nog altijd terug te vinden. Manueel verwijderen is hier dus de oplossing. En geloof me, incredimail zit overal! Precies zand!
Ook het gebruik van spywarecookies.
Voor degenen die incredimail hebben gekocht en problemen ondervinden... stuur eens een mail naar incredimail. Gegarandeerd wordt je beantwoord.. NOT! :-)
Nou ja, in ieder mailprogramma is er wel eens iets. Zolang het programma goed werkt voor je... is er geen probleem...
Mijn voorkeur gaat vooral naar Pocomail. Is een stabiele client met enorm veel opties. ;-)

Ik zal die Pocomail ook eens bekijken. Zelf heb ik nog nooit last gehad met Incredimail. Ik gebruik het al jaren. Het leuke vind ik ook dat je steeds meer achtergronden, geluiden e.d. kunt blijven downloaden. Dus het verveelt nooit.

Kortom, supertevreden met Incredimail:thumb:

[edit]Ik moet zeggen dat Pocomail er ook erg leuk en duidelijk uitziet:D [/edit]

Laatst bewerkt:
Inderdaad.. incredimail is wel heel handig en gemakkelijk te hanteren als je vooral houdt van de verschillende layouts en extra toeters en bellen. Bij pocomail is dit standaard niet aanwezig, doch in ieder mailprogramma kan je zelf je layouts integreren en aanpassen. Dus pocomail biedt deze optie (en nog vele andere opties ook). In het begin zal pocomail er wel nogal 'verwarrend' uitzien.. maar iedere optie kan je naar je eigen voorkeur instellen.

:thumb:

Eudora is op zich ook een heel goed mailprogramma maar bevat wel hier en daar beveiligingslekkages... vooral wat betreft de html die gedownload wordt in de mails (kwaadwilligen kunnen daar wel eens serieus misbruik van maken).. maar met een goede virusscanner hoef je niks te vrezen.

The bat heb ik inderdaad ook al uitgetest maar het spreekt me niet echt aan. (layout, gebruiksvriendelijkheid...) Maar dit is louter een persoonlijke keuze.

Ik heb PocoMail gedownload.
En ik vind m...... ER GELIKT UITZIEN! :D

Ziet er goed uit, ik ga m ook nog even proberen

Okee, maar hoe krijg ik nou mijn mail binnen?!

Ik krijg telkens een connection timeout. Hoe 'fix' ik dit?

Geplaatst door Systemizer X100

AARGH die moet hier helemaal niet staan! :8-0: :8-0:

Als je voor "aanpassen" kiest, kun je een geplaatst bericht ook weer verwijderen.;)

Zijn je instellingen juist wat betreft je account? Bij tools en account setup? Pop3 en smtp-server juist ingesteld? Paswoord ook ingevuld? POP aangeduid (indien je POp3 gebruikt natuurlijk)...

Tja, pocomail en hotmail... dat is weer een probleem...
Vroeger werkte pocomail perfect samen met hotmail, doch microsoft heeft hier een mouw aangepast waardoor enkel maar 'oudere' hotmail-accounts gebruik kunnen maken van pocomail (tja, microsoft.. :-/). Dus, je kan het altijd eens proberen of het met jouw account wel werkt, maar je moet wel de inkomende en uitgaande server veranderen in je instellingen.
E-mail Address: <je usernaam>@hotmail.com
POP Server: pop.hotmail.com
Username: <je hotmail usernaam>
Password: <je hotmail paswoord>
SMTP Server: relay.hotmail.com

Laat me weten of het gelukt is hé! :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan