incredimail <> Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACER10

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Sinds ik Windows 10 heb geïnstalleerd heb ik een probleem met Incredimail, als ik bijlagen moet versturen met een bericht zijn deze bijlagen ONLEESBAAR voor de ontvanger.
Dit zowel word of pdf documenten.

Wat kan de reden hiervan zijn ?

Eddy

De versie van Incredimail is van belang, zie hier
Versie 2.5 zou compatible moeten zijn, alhoewel de download-site hier niets over zegt/schrijft.

Ik heb zelf Incredimail niet, dus ik heb alleen bovenstaande als tip/informatie.

Tijs.

Het probleem blijft, ook als ik de laatste versie heb geinstaleerd....

Ik heb geen idee. Google eens.
Mogelijk speelt anti-virus/anti-malware software ook nog een rol, kijk ook daar naar. Ook kan het zijn dat het mailprogramma van de ontvanger niet overweg kan met mails die in stukken worden aangeleverd en dan weer bij elkaar gevoegd moeten worden (multi-part mime mails).

Eerste wat IK zou doen is mezelf zo'n mail sturen en kijken of ik (in Incredimail) hetzelfde probleem ervaar. Indien ja, dan moet verder gekeken worden. Indien nee, dan zal het probleem bij (het e-mail programma van) de ontvanger liggen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Als ik een mail met bijlagen naar mezelf stuur is er niets aan de hand...

Dan geldt wat ik schreef: De ontvangers kunnen blijkbaar niets met mails met bijlagen die Incredimail in elkaar sleutelt. Daar kan ik niets aan doen/kan ik geen tips over geven, mogelijk de helpdesk/makers/gebruikersforum van Incredimail wel.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan