Incredimail zet binnenkomende mail in verwijderde items.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkyBoy

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Berichten
94
Incredimail zet binnenkomende mail in verwijderde items. Weet iemand hier een antwoordt op, help.
 
Dan is er bij de configuratie iets mis gegaan....

Of je hebt (per ongeluk?) een "regel" aangemaakt die zegt dat alle post linea recta naar de prullenbak moet (is wel iets voor te zeggen...)

In het Engels:

Q: Why does my incoming email arrive in my 'Deleted Items' folder?

A: An incorrectly configured Message Rule can cause your incoming email to arrive in the 'Deleted Items' folder instead of your Inbox.

To solve the problem, please do the following to check your Message Rules:
In the IncrediMail main window, click the 'Tools' menu and select 'Message Rules...'


At this point, the 'Message Rules' dialog opens. Check all your Message Rules to see if there is a Message Rule that directs email to either the 'Deleted Items' folder or to an non-existing folder.


Select the Message Rule, click 'Delete' to remove it from the list and click 'OK' to close the 'Message Rules' dialog.

Note: If you did not find a problematic Message Rule, please delete all your Message Rules, as they may be corrupted.


In the IncrediMail main window, click 'Send/Recv' and verify that your email is received in the Inbox.
 
Dit is nu opgelost, god zij dank, had die persoon perongeluk geblokt.
Nu een andere vraag : normaal heb je 5 vakjes postvak in, postvak uit, verzenden items, verwijderde items en spam, nu is mijn postvak uit verdwenen zou dit komen door een update ?
 
Als de map "leeg" is, dan is deze niet zichtbaar... ("grapje" van Incredimail... > leve Outlook! Dan maar wat minder "toeters en bellen"...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan