Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb het prog incredimail op mijn pc staan.Ik had een patch voor premium geinstaleerd en deze werkte perfect.Nu krijg ik telkens als ik het prog start de melding dat ik moet upgraden en als ik dan op ok klik krijg ik de melding :failed to download the installation file
Ik heb het prog al verwijderd en opnieuw geinstaleerd zodat ik nu de gewone gratische versie krijg maar nog steeds heb ik die kader met upgrade en dan failed enz
Ik overweeg om het prog voorgoed te verwijderen maar zou het echt jammer vinden.Wie weet er een oplossing?

Gewoon het orgineel downloaden en registreren
( betalen dus )!!:p

geen idee of 't werk, maar vond dit ergens,.
(weet zo niet meer waar :( )

--------------------------------------
:: Close Incredimail
:: Delete the file "imsl.dat"
located in C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\IM\Identities\{Numbers here}
----------------------------------------------------------------------

LET OP:
kijk uit dat je na "aplication data" wel de map "IM" opent voordat je in de map "identities" bij dat nummer gaat rommelen.

Anders wijzig je je email van Microsoft Outlook Express!

Ik heb het bestand imsl.dat gevonden en gedelete,maar helaas het probleem blijft.Of moeten al de nummers weg(ik vermoed van niet)

Opgelost mensen.gewoon in veilige modes de map incredimail verwijderen en opnieuw alles instaleren.Maak wel eerst een backup van je belangrijke mails want die ben je kwijt.Jammer voor mij dus(ha,ha,ha)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan