Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Een tijdje terug had ik Incredimail op mijn computer staan en ik vond het een leuk programma.
Na mijn computer geformatteerd te hebben heb ik het niet terug gezet.
Omdat als iemand anders aan het computeren is (wij gebruiken 4 accounts) moet ik eerst naar andere gebruiker overschakelen (naar mijn eigen account dus) voor ik mijn post kan lezen. Nu kan ik bij iedereen inloggen om mijn mail te lezen. Wel zo makkelijk.
Weet iemand of dit ook met Incredimail kan?

Je kunt toch ook meerdere accounten aanmaken in incredimail? Heb ik ook. De gezamelijke emailadres en mijn eigen alias. Ik krijg alle mail in incredimail binnen.

Dan kun je toch ook je mail bekijken? Ok, ook van de andere mensen.

Geplaatst door Tanja1968
Je kunt toch ook meerdere accounten aanmaken in incredimail? Heb ik ook. De gezamelijke emailadres en mijn eigen alias. Ik krijg alle mail in incredimail binnen.

Dan kun je toch ook je mail bekijken? Ok, ook van de andere mensen.

Ik snap het niet helemaal hoe ik dat moet doen. Zowel ikzelf als mijn man hebben ons eigen mailadres. De kinderen hebben hun mailadres via msn. Die meerdere accounten waren toch juist als je verschillende mailadressen hebt? We hebben ook nog een mailadres van onze vorige provider die ik toen ook geprobeerd heb via Incredimail binnen te laten komen, maar dat gebeurde niet.

Geplaatst door bekking

Ik snap het niet helemaal hoe ik dat moet doen. Zowel ikzelf als mijn man hebben ons eigen mailadres. De kinderen hebben hun mailadres via msn. Die meerdere accounten waren toch juist als je verschillende mailadressen hebt? We hebben ook nog een mailadres van onze vorige provider die ik toen ook geprobeerd heb via Incredimail binnen te laten komen, maar dat gebeurde niet.
En als ik meerdere accounten heb ingevuld kan ik dan ongeacht in wie zijn map ik zit toch mijn mail lezen?

Ik heb zelf maar 1 gebruiker (ikzelf) op deze pc, dus dat durf ik niet te zeggen, maar het lijkt van wel.

Als je met meerdere personen op één emailprogramma werkt, dan moet je identiteiten aanmaken. Anders zit je in elkaars vaarwater.
Een ieder krijg dan zijn eigen postvak in, uit en adresboek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan