Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Misjel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
4
Hoi iedereen

Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik zit echt met een probleem...

Afgelopen week heb ik mijn computer geformatteerd. Van alles had ik een backup genomen, behalve van mijn mails. Dat was ik totaal vergeten. Na het opnieuw installeren van Windows besefte ik het pas. Ik heb meteen enkele recoverprogramma's geïnstalleerd om mijn mails terug te kunnen recupereren. Nu, ik heb alle .imh en .imm files van mijn folders gevonden, alleen komen de data niet altijd overeen. En dat is blijkbaar een voorwaarde om deze in Incredimail te laten verschijnen. Van één map heb ik wel de imh-file niet. En het gaat net om die folder waar mijn belangrijkste mails in staan...
Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Het leukste zou zijn dat ik alle mails terugkrijg, maar ik ben al enorm gelukkig als ik de mails uit mijn belangrijkste folder zou hebben. Weet iemand raad?

Groeten

Michel
 
Nee, dat heb ik niet gebruikt, wel volgende programma's:
- Restorer 2000 (prof)
- Easeus Data Recovery Wizard
- Getdataback
- R-studio

Het laatste had meer effect. Daar heb ik de meeste files mee kunnen recupereren.
 
Als de sector op je harddisk waar i.m. data ston is overschreven, is het over en uit.
Zo niet, kan een extra poging geen kwaad. Ik gebruik deze software graag.
 
Daar is ondertussen al overgeschreven. Maar ik heb de backup met het programma R-Studio kunnen doen. Alleen sommige e-mails kan ik niet in het programma lezen. Is er een mogelijkheid om dit wel te doen. Van één mapje is het mij gelukt, maar van de rest niet. Weet je hoe je die imh- en imm-bestanden in een ander programma kunt openen en/of bewerken? Der staat belangrijke informatie in dat ik liever niet kwijt wil...
 
Waag eens een poging met Microsoft Word of kladblok.
 
Ik ben bang dat het niet gaat lukken.
Kladblok en word openen nagenoeg alle data documenten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan