incredimail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter elda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elda

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
195
Ik werk reeds een tijdje met Incredimail en heb daar geen problemen mee tot over kort.
Bij een upgrade is er blijkbaar het een en ander verloren gegaan.
Wie weet wat ik moet doen om bij de inkomende mail een automatische doorverwijzing moet activeren? Wanneer er een mailbericht is met doorverwijzing naar een andere site, moet ik dit steeds kopiëren en dan aanduiden, terwijl voorheen dit automatisch gebeurde.

thanks voor de hulp

jaak
 
Sorry..ik snap er geen bal van....
Wat moet er nu gebeuren met sommige mail? Moet deze doorverwezen worden naar een site?? Dat snap ik niet dus...
Probeer het nog eens uit te leggen.
Waarschijnlijk moet je met berichtregels werken maar dat weet ik nu niet zeker.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je bedoelt dat de link, die je in een mail doorgestuurd krijgt, het niet doet? Dus dan moet je de link kopiëren en plakken in de adresbalk van je browser (Internet Explorer). Klopt dat?
 
Dat klopt.
Na mijn vraagstelling krijg ik hetvolgende in mijn mailbox:
Deze vraag kun je vinden op:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=310013&goto=newpost
Wanneer ik http aanklik, kwam ik voorheen automatisch op de juiste site. Nu lukt dat niet meer, zodat ik eerst alles moeten kopiëren, Firefox openen, dan plakken en dan pas geraak ik in de bedoelde site. Soms lukt dat kopiëren ook al niet, maar dat is afhankelijk van de binnengekomen bericht.

mvg

Jaak
 
Okay..nu snap ik het.
Maar was een oplossing voor maar die was voor Outlook EXpress,ik weet niet of die ook met Increrdimail werkt. Hoe dan ook,het staat op mijn andere PC dus daar zal ik vanavond even naar moeten kijken. Je hoort van me als iemand anders het eventueel niet weet.
 
kijk es naar bijlage of er bij jou geen vinkje staat ...
 

Bijlagen

  • incredi.jpg
    incredi.jpg
    40,8 KB · Weergaven: 60
staat inderdaad aangevinkt
Is dat de oorzaak?

mvg

Jaak
 
heb het uitgevinkt, maar werkt nog steeds niet

mvg
 
Het werkt nog niet automatisch bij het aanvinken, maar ik heb wel reeds gevonden dat het werkt bij indrukken van shift-knop en enter gelijktijdig


mvg

Jaak
 
sorry hoor, maar werkt nog steeds niet.
Is het omdat ik Firefox gebruik ipv Internet explorer?

Jaak
 
Ik kreeg volgend bericht:
Beste elda,
Je hebt op Helpmij.nl de vraag gesteld met als titel incredimail,
Het is nu 14 dagen geleden dat er voor het laatst op is gereageerd.
Nu vragen we je om de status van je vraag aan te passen indien deze is opgelost.

Dat kun je doen op de volgende 2 manieren:

ga naar het volgende adres:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=310013
en klik daar onderaan de pagina op opgelost;

om naar deze site te gaan heb ik nog steeds het adres moeten kopiëren, dan plakken om hier te geraken. Dus nog steeds niet opgelost. Sorry hoor
 
Hello Thomas,

dat heb ik nog niet geprobeerd. Het werkt wel met Gmail, maar ja, dat is dan weer iets helemaal anders. Maar ik heb geen zin om outlook express te instaleren, dus ik kan je geen afdoend antwoord geven.

mvg

Jaak
 
probeer dit eens

Twee verklaringen liggen voor de hand. In de eerste plaats kan het negeren van een link voorkomen als je besturingssysteem doorheeft dat Internet Explorer niet de standaardbrowser is. Veel internetters surfen met de webverkenner van Microsoft, maar je kunt natuurlijk ook browsers als Netscape en Opera als standaard instellen. Is dat het geval, dan is het waarschijnlijk dat een link vanuit Outlook Express niet werkt.

Je kunt Internet Explorer opnieuw tot standaard verheffen, als je dat wilt. Open daartoe de browser, ga naar Tools, klik op Internet Options en ga naar het tabblad Programs. Vink de optie 'Internet Explorer should check to see if it is the default' aan, klik op Apply en klik op OK. Sluit de browser en herstart hem. Als het goed is, krijgt je nu de vraag voorgeschoteld of je Internet Explorer als standaard wilt instellen. Klik op ja.

De tweede verklaring zit 'm in de bestandsassociatie. Met andere woorden: de manier waarop het pad naar de applicatie staat genoteerd, deugt niet. Waarschijnlijk staat er de verkorte notatie; je kunt die veranderen in het volledige pad.

Dat kan als volgt. Ga naar Start, kies All Programs op Accessories, en selecteer Windows Explorer. In het menu Tools klikt je op Folder Options, en dan op File Types. Bij Registered File Types klikt je op URL:File Transfer Protocol en dan op Advanced. Bij Actions klikt je op Open en dan op Edit. Het veld Application Used To Perform Action bevat waarschijnlijk de verkorte padnotatie naar de browser. Verander het van (bijvoorbeeld) 'c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe' in 'c:\program files\internet explorer\iexplore.exe'. Klik twee keer op OK en dan op Close.

Deze handeling moet je herhalen voor URL:Gopher Protocol, URL:Hypertext Transfer Protocol en URL:Hypertext Transfer protocol with Privacy.

en/of

Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Meestal is dit al voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)


Kijk ook even in verkenner:

extra > mapopties > bestandstypen > URL:Hyper Text- overdrachtsprotocol > geavanceerd > bewerken > dan hoort er bij "Toepassing die voor de actie wordt gestart" het volgende te staan >
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -nohome
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan