Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

OnzeOuwe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Ik gebruik al sinds enige tijd Incredimail als mail programma. Sinds enige tijd heb ik veel minder briefpapier voorbeelden dan voorheen. Is dit een instellingsprobleem?
Ik heb het programma al een keer opnieuw gedownload en geinstalleerd zonder succes

Wie kan mij hiermee helpen?

Zal wel door het feit komen dat ze een aantal soorten (de mooiste) in een speciale Gold Gallery hebben gedaan en daar moet je weer extra voor betalen.

zoek gewoon eens op internet ... er zijn veel mensen die letters voor incredi maken die je gratis mag gebruiken !
En met firefox kan je de gold gallery gewoon downloaden zonder te betalen !

@de jean: Best mogelijk dat je de letters kan downloaden, maar dat wil nog niet zeggen dat je ze ook effectief zal kunnen gebruiken. Incredimail doet namelijk zelf een controle op de letters die je geïnstalleerd hebt en zal je al dan niet toelaten om ze te gebruiken, afhankelijk van het feit of je de Gold Gallery licentie gekocht hebt of niet...

@Onze Ouwe: Heb je misschien een nieuwe schijf geplaatst of een herinstallatie van Windoze gedaan met herformattering? Dan zijn alle letters uiteraard ook weg.
Of mogelijk heb je met de identiteiten gespeeld waardoor je slechts de letters ziet die onder die identiteit geïnstalleerd werden.
Klik eens in het menu Bestand op Identiteit wisselen en kijk of er meerdere identiteiten vermeld zijn. Overloop ze dan even en kijk welke letters je daar ter beschikking hebt...

Laatst bewerkt:
@de jean: Best mogelijk dat je de letters kan downloaden, maar dat wil nog niet zeggen dat je ze ook effectief zal kunnen gebruiken. Incredimail doet namelijk zelf een controle op de letters die je geïnstalleerd hebt en zal je al dan niet toelaten om ze te gebruiken, afhankelijk van het feit of je de Gold Gallery licentie gekocht hebt of niet...

@Onze Ouwe: Heb je misschien een nieuwe schijf geplaatst of een herinstallatie van Windoze gedaan met herformattering? Dan zijn alle letters uiteraard ook weg.
Of mogelijk heb je met de identiteiten gespeeld waardoor je slechts de letters ziet die onder die identiteit geïnstalleerd werden.
Klik eens in het menu Bestand op Identiteit wisselen en kijk of er meerdere identiteiten vermeld zijn. Overloop ze dan even en kijk welke letters je daar ter beschikking hebt...
Na een systeem crash heb ik zowel een nieuwe harde schijf gehad als mede is Windows opnieuw geïnstalleerd. Ik had echter de indruk dat de eerder in mijn systeem staande briefpapieren gewoon standaard werden meegeleverd. (o.a. business de vulpen e.v.) Het is nog vreemder, ik heb ook op m'n lap top incredimail premium draaien en daar staan de door mij bedoelde briefpapier wel op.

Ook het veranderen van de identiteit biedt geen uitkomst. Ik heb er maar 1 instaan en die veranderd niets aan het probleem

Welke letters zitten er dan op je PC? Je kan dat normaal terugvinden in de map:
C:\Documents and Settings\[gebruiker]\Local Settings\Application Data\IM\Letter
Als je de gewenste letters daar niet in terug kan vinden zijn ze niet geïnstalleerd. Als ze er wel zitten, maar niet zichtbaar zijn, zijn ze niet correct geregistreerd in IM.
Je kan ze dan verplaatsen naar een tijdelijke map. Bijvoorbeeld C:\Temp die je even aanmaakt. Door dan op de letter-bestanden te dubbelklikken worden de letters in IM geïmporteerd en geregistreerd.
Hetzelfde kan je uiteraard ook doen met de letters die op je laptop staan. Je kan die kopiëren naar een USB-stick of als je netwerktoegang hebt met gedeelde mappen op de laptop kan je ook langs die weg de letters in IM importeren. Je opent dan vanop de vaste PC de map met letters op de laptop en dubbelklikt op de letters die je op de vaste PC wil importeren...

Het is een hele boterham en klinkt misschien ingewikkeld, maar dat is het eigenlijk niet.

klopt, was vergeten dat ik een patchke draaien heb :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan