incredimail

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
-Wie weet de oplossing!

Nieuw porobleem(het bovenstaande lukt trouwens ook nog niet)nu krijg demelding rechts boven bewerking inkompleet en tevens kan injkomende server pop.btx.dtag.de niet vinden
Wie weet raad het is de nedserl.incredimail bij win98seHEB NU YP WAAR IK OOK ZOEK HET SCHIJNT ONOPLOSBAAR

Laatst bewerkt:
zou u het eens wat duidelijker willen formuleren?

ook eventuele zinnen duidelijk afmaken en niet aan elkaar zetten.
zo leest het erg lastig en kan nou niet echt uit opmaken wat uw probleem nu is.

maar ik denk dat de resolutie van het scherm te hoog staat.
rechtermuisklik op scherm
kies voor eigenschappen
tabblad instellingen
wat staat daar?1280x1024 bijvoorbeeld?
zet schuif iets naar links en kies voor 1024x768

Laatst bewerkt:
bij het openen van incredimail - krijg het lettertype zoals hier vermeldt - deze is te klein die wil ik graag groter - de resolutie staat 1024-768
ik dacht dat het lettertype groter kan worden gestel vanaf het geopende startmenu van incredimail - als ik een bepaalde mail open kanik de tekst daarvan groter en kleiner maken, maar het gaat mij het venster waar de binnenkomende mails worden vermeld.
Verder is een probleem als ik een bericht open en ik wil hem drukken lukt dat niet - geen idee waarom dat niet kan.
met vriendelijke hopelijk duidelijke info gila

Hoe groot zijn de letters van deze site in je browser?
Dat hangt namelijk samen. Incredimail gebruikt modules van Internet Explorer.
Sluit Incredimail even af en open je browser.
Controleer in je browser onder het menu 'Beeld' de optie 'Lettertype'. Zet die op 'Normaal'.
Controleer ook onder het menu 'Beeld' de optie 'Zoom'. Zet die op 100%.
Start dan Incredimail opnieuw en controleer of de letters nu wel groot genoeg zijn.

hallo merlin het is mij niet duidelijk is het mogelijk om het met een scan te verduidelijken ?
Ook het geheel van de lettertypen op het beeldscherm ( favorieten enz)zijn te klein het zal wel stom zijn maar graag hulp mvrgr gila
PS IK HEB WIN 98SE

Laatst bewerkt:
Best mogelijk dat je niet mee bent met mijn uitleg. Ik had me gebaseerd op mijn eigen browser (Maxthon). Ik vermoed dat je met Internet Explorer werkt. Daar heet dat niet 'Lettertype' maar 'Tekengrootte' :rolleyes:
Ik vraag me echter wel af of dat de reden is. Als ik je laatste post lees, krijg ik de indruk dat de schermlettertypen van Windows zelf te klein staan.
Heb je dat probleem in alle programma's of alleen in je browser en Incredimail?
De instellingen van de lettergrootte in Windows vind je bij de schermeigenschappen van Windoze (rechtermuisknop op het bureaublad en dan eigenschappen). Als ik mij niet vergis kom je daar door op het tabblad 'instellingen' op de knop 'geavanceerd' te klikken. De standaard instelling is 96 dpi dacht ik.

mijn grote probleem-als ik een mailbericht open-dan wil ik hem afdrukken-maar dat lukt niet,ik moet het bericht eerst naar een andere map sturen en vandaar openen en dan lukt het wel,is erg omslachtig wie weet raad.Ik heb credimail reeds weer nieuw geinstalleerd maar het helpt niet met vriendelijke groet gila

er zijn enkele problemen letter grote en tevens ik heb nu xp voorheen win98 en dan incredimail nu krijg ik steeds de akelige melding bij het werken met incredimail dat incredimail pop.bty.dtag.de net kan vinden -moet dan steeds op ok klikken om verder te kunnen werken-moch i dat probleem eerst maar eens kwijt raken.Het kan toch niet zijn omdat ik nog steeds outlook express geinstalleerd heb,daar werk ik echter niet mee.een foto van de incredimail melding kan ik hier niet kwijt wil hem graag sturen.bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:
mijn probleem kan geopende mails niet afdrukken-ook niet de reactie die op hElpmij staan betreffende mijn probleem mvrgr gilax

ik stuur graag screenshots van demeldingen die ik krijg-maar weetniet hoe ik deze kan plaatsen groetgila

Laatst bewerkt:
Hierbij enige screenshots. (naar mij gestuurd, om aan te passen in afmeting)
Dus betreft afdrukken van email.
Dit werkt niet.

Voor foutmelding zie plaatjes.

:cool:

Bijlagen

• fout_1.gif
    fout_1.gif
    20,8 KB · Weergaven: 97
  • fout_2.jpg
    fout_2.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 73
  • fout_3.jpg
    fout_3.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 68
Welke versie van Incredimail gebruik je? Is dat een recente versie? Die zijn namelijk niet compatibel met Win98 SE :confused:

Dit komt van hun website:
Minimum benodigdheden:
Windows XP.
MS Internet Explorer 6 of hoger.

Ik vrees dus het ergste voor je relatie met Incredimail... :(

Je kan eens proberen met DreamMail
Dat is een gratis e-mail programma met ongeveer dezelfde mogelijkheden als Incredimail. Ze hebben zelfs een paar sjablonen in het programma gezet die van Incredimail 'geleend' zijn. Ik heb het programma eens getest en het werkt behoorlijk goed.
Volgens de specificaties op de website is het ook compatibel met Win98 :thumb:

ik heb sinds lange tijd goede ervaring met incredimail wil niet graag scheiden.Enkele weken geleden was het geen probleem ik kon een geopende mail direct drukken-nu lukt dat dus alleen als ik hem opsla in een andere map en van daar uit ge printen (dus omslachjtig)in de screenshot ziet u dus dat daar een foutmeilding staat o.a.van H10 en in de detais van een serie gegevens.
Mijn vraag is dat te verhelpen - heeft het iets te maken met dll bestanden ik moet downloaden?
Nogmaals het vreemde dat het enkele weken geleden wel lukte met mijn WIN98SE ik heb meerdere malen Incredimail nieuw geinstalleerd zowel Nederlands als Duits.
Kan iemand met het installeren van Incredimail dat eens uitproberen en of die het wel lukt.
Bij voorbaat dank en groet gila
ps geef mij eventueel een download van Incredimail die wel competent is voor Win98se

Laatst bewerkt:
ik geef de moed niet op en wil graag dat het probleem wordt opgelost om het huwelijk met Incredimail in stand te houden-dank bij voorbaat en prettige feestdagen gila

probleem is er nog steeds wie weet de definitieve oplossing mvrgr gila

SPIJTIG dat voor mijn problem GEEN OPÖOSSING is zie scans van Peter Vazed--of misschien toch ???

Probleem is er nog WIE HEEFT DE OPLOSSING?
IK KRIJG NIET GEINSTALLEERD Winzip32\wzeay32.dll en Winzip.chm
verder het registreren van Winzip lukt mij ook niet.
Kan het zijn dat de kleurinstalling van mijn Win98se er iets mee te doen heeft?
Bij voorbaat dank voor hulp!!

Laatst bewerkt:
incredimail probleem,

steeds krijg ik demelding kan pop.btx.dtag.de NIET VINDEN

IK DENK DAT DAARDOOR VEEL MAILS BIJ MIJ NIET BINNEN KOMEN
WIE GEEFT MIJ RAAD MET VRIENDELIJKE GROET GILA

Laatst bewerkt:
De pop server pop.btx.dtag.de is in 2008 uitgeschakeld. Dat las ik na een googeltje.
Je kan naar het schijnt de vervangende server pop.t-online.de gebruiken.
Proberen?

incredimail probleem

pop.t-online.de heb ik

ik werk ja metincredimail
heb verder nog wel outlook en outlook express op de pc moet ik die misschien verwijderen?
GROETGILA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan