incredimail

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Ik heb incredimail als mail programma maar ik heb twee dingen die niet goed gaan.

De eerste is dat als ik een mailtje naar mezelf stuur om te testen dan gaat deze meteen in het postvak verwijderde items hoe moet ik dit veranderen???

Vraag twee.
De inkomende mails die wel in de inbox komen staan door elkaar.
Wat moet ik veranderen zodat de inkomende mails altijd bovenaan staan?
help:evil:

Misschien staat je spamfilter te hoog ingesteld?
Om de laatst binnengekomen mailtjes bovenaan te hebben staan zou je ze op datum moeten sorteren ;).

je eigen mail hoort alleen direct naar verwijdere items te gaan als je daar een regel voor ingesteld hebt.
(bij hulpmiddeln berichten regels)
of, inderdaad als de instelling va het spamfilter, als je deze gekocht hebt.
De sortering op datum ontvangen krijg je eenvoudig weer in orde door op de kop "ontvangen" te klikken boven de betreffende kolom, elke keer dat je klikt wijzigt de sortering naar vroegste eerst of laatste eerst.

mvg leo

je eigen mail hoort alleen direct naar verwijdere items te gaan als je daar een regel voor ingesteld hebt.
(bij hulpmiddeln berichten regels)
of, inderdaad als de instelling va het spamfilter, als je deze gekocht hebt.
De sortering op datum ontvangen krijg je eenvoudig weer in orde door op de kop "ontvangen" te klikken boven de betreffende kolom, elke keer dat je klikt wijzigt de sortering naar vroegste eerst of laatste eerst.

mvg leo

Ik heb geen berichten regel ingesteld maar hij stuurt de mailtjes daar wel naar toe?

Ik heb panda als bescherming maar zie niet waar ik de spamfilter verkeerd heb ingesteld?
Ik heb ook geprobeerd met de spamfilter uit en dan doet hij nog steeds hetzelfde?

Heb ook de virusscanner uitgezet maar dan doet hij het ook nog.
Ik vind dit maar een vaag iets?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan