incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapio29

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
11
hallo

ik heb een ssd schijf in de pc gezet en nu krijg ik het data bestand van incredimail er niet in
hij zeg halve wegen te weinig schijf ruimte maar er zit ruimte zat op
weet iemand wat dat is
mijn pc is een hp pavilion intel(R) core(TM) i3 CPU 540 @3.07GHz 3.07GHz
64 bit
windows 7 home premium service pack 1

alvast bedankt gr dave :confused:
 
Hoe is de partitie geformatteerd waar je 'm op wilt zetten? Indien FAT32, dan heeft die een bestandsgroottebeperking van 4 GB per bestand.
[Ik neem hier aan dat het databestand dat je probeert te kopieren groter is dan 4 GB]

Tijs.
 
ja ik heb een nieuwe ssd schijf gekocht van 250 gb voor windows en programa's
daar heb ik windows op gezet met de recovery schijven van hp en dan doet ie de schijf automatisch formateren op ntfs
van de ssd schijf is nog maar 45gb verbruikt
zit ook nog een hardeshijf van 1tb in
ssd is een samsung 840 evo
 
Kijk eerst even in Schijfbeheer na of je partities hebt die FAT32 of FAT16 zijn.
[Windows-toets]r toetscombinatie -> diskmgmt.msc

Tenzij (bijv.) je anti-virus de reden is voor de problemen lijkt het me nog steeds een probleem met je partities. Overigens kan er ook een probleem zijn met de schijf/partitie waar je vandaan kopieert of de schijf/partitie waar je heen probeert te kopiëren.

Tijs.
 
Ik neem trouwens wel aan dat je Incredimail nu wel volledig afgesloten hebt, he? Je kunt niet een databestand kopiëren/verplaatsen terwijl tegelijk het programma dat 'm gebruikt het bestand open heeft...

Tijs.
 
Het derde plaatje geeft aan dat het te importeren bestand corrupt is.
 
ja dat had ik ook gezien maar en paar dagen geleden doet hij het nog wel maar toen had ik het op een harde schijf geïnstalleerd
daarom vond ik het raar ik dacht dat het aan de ssd schijf lag
het nadeel van incredie mal is dat je niet kunt kiezen waar je hem installeerde hij zet hem altijd in c
of weet iemand hoe je hem wel ergens anders kan instaleren
want dat test ik hem uit op de harde schijf
gr dave
 
@maartenbw1,

Jou bericht met referal verwijderd, hierbij direct een verzoek te stoppen met plaatsen van referals. Deze zijn niet toegestaan, zoals je in onze voorwaarden hebt kunnen lezen, waarmee je akkoord bent gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan