incredimale

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik hoop dat ik hier goed zit met de volgende vraag:
ik maak gebruik van incredimale en nou is me opgevallen dat er tussen de adressen soms vreemde staan, die ik er niet bij heb gezet. Niet in het adressenboek, maar zo gauw als ik het adres intyp, komen er na de eerste letters intypen automatisch de namen en daar staat het er dan bij.
Kan iemand me vertellen hoe dat kan.
Alvast bedankt.

Hoi Gitana,

Ik heb ook incrediemail en bij mij gebeurd het ook.
Maar het zijn adressen die niet in mijn adressenboek staan maar waar ik b.v. via marktplaats of ebay op het reageert. En blijkbaar zet incredimail dat ongevraagd inn je systeem. Ik weet niet of dat voor jou ook geldt.

Groet Els

Automatisch aanvullen ontvangers

Als je "New Mail" kiest en dan de eerste letter(s) van de geadresseerde intypt zul je zien dat IncrediMail een lijstje weergeeft waaar je uit kunt kiezen. Zitten daar ontvangers tussen die je nooit meer gebruikt, dan kun je deze via de pijltjestoetsen en de "Delete" knop op je toetsenbord uit de lijst verwijderen.
Wil je iedereen die niet in je contactpersonen lijst staat uit deze keuze verwijderen, dan kun je het bestandje TempContacts.imb helemaal verwijderen. Bij het opnieuw opstarten van IncrediMail wordt er een nieuw, leeg bestandje aangemaakt. In de verkenner kun je dit bestandje vinden in : Incredimail > Data > Identities > {kudde cijfers} > AddressBook.

http://home01.wxs.nl/~kleyn080/Incredimail.html

Is dat wat?

Je zat bijna goed. Incredimail is geen outlook express maar valt onder e-mail programma's overig en daar heb ik je vraag naar verhuist

hallo Gezina, ik ben meteen gaan kijken met de verkenner onder data, maar ik heb daar niet
TempContacts.imb gevonden. Dta was anders wel ideaal geweest, als ik dat kon verwijderen.:(

Geplaatst door Els1
Hoi Gitana,

Ik heb ook incrediemail en bij mij gebeurd het ook.
Maar het zijn adressen die niet in mijn adressenboek staan maar waar ik b.v. via marktplaats of ebay op het reageert. En blijkbaar zet incredimail dat ongevraagd inn je systeem. Ik weet niet of dat voor jou ook geldt.

Groet Els
Dat heb ik nog geen eens gedaan, ik weet niet hoe ze er komen. jij weet het tenminste nog hoe je eraan komt.

gitana,
Lees dit maar even:

Select Tools | Options... from the menu.
Go to the General tab.
Click Data Folder Settings....
Hit Tab until the field with the current location of your data folder is highlighted.
Press Ctrl-C.
Shut down IncrediMail.
Select Run... from the Windows Start menu.
Press Ctrl-V.
Hit Return.
Open the Identities folder.
Go to your identity's folder.
If you have more than one IncrediMail identity, repeat the following steps for each.
Enter the AddressBook folder.
Highlight the TempContacts.imb file.
Press Del.

2 x dezelfde mail van iedereen

krijg alle mailtjes twee keer binnen .
deed ik iets verkeerd of ligt het aan incrediemail|?
mvg
monja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan