Incredmial

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo,

Ik zit met het volgenden probleem ik heb gisteren 2 emails ontvangen in incredmail waardoor nu mijn hele programma niet meer wertk.

als ik het programma doe openen blijft het gelijk vasthangen ik kan niks meer doen ik kan geen email verzenden en of ontvangen geen emails meer verwijderen.

ik heb al gecontroleerd op spyware niks gevonden kan het programma wel verwijderen en opnieuwn instaleren maar dan blijkt alles nog in incridmail te staan zoals alle contact personen en alle email.

ik heb het al geprobeerd in veilig modes te verwijderen en te instaleren maar geen enkel effect en nu ben ik ten einde raad want ik wil niet de hele pc opnieuwn gaan formateren en instaleren.

wie kan helpen alvast bedankt.

Probeer eerst al je gegevens (contacts & mail) over te brengen naar Outlook Express. Pak voor wat betreft mail alleen het exportgedeelte van Incredimail naar .EML bestanden, importeren in Outlook Express hoeft niet direct. Zodra dat bevredigend is gebeurd, verwijder Incredimail, en installeer het opnieuw. Als het goed is kun je die .EML bestanden dan weer slepen naar de juiste mappen in Incredimail.

Instructie

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo,

ik heb er na gekeken en ik heb outlook expres niet meer op mijn ps staan en het volgende probleem is dat ik in alle mappen van incredmail heb gekeken maar er staan nergens bestanden met .eml erachter op dit moment denk ik dat het beste is op de hele pc te formateren en te her instaleren.

Je hebt niet goed gelezen.... wat het genoemde hulpmiddel doet is de mailbestanden van Incredimail 'uitpakken' in .eml bestanden. Dat deel van de instructie moet je in ieder geval doen.........
Het hulpprogramma + instructies

Daarna, als je alle sporen van dat pakket, inclusief de mailbestanden hebt gewist en daarna Incredimail opnieuw hebt geïnstalleerd, die veiliggestelde mail weer terugzetten in Indredimail .

Tijs.

ik kom niet in het programma en er staan nergens mappen van het programma dus zou niet weten hoe ik dat dan moet doen en die emails dieer instaan moet eruit hebben want sinds die emaisl kan ik niks meer doen en als ik het programma verwijderd en opnieuwe installeer blijft het zelfde er blijf talles instaan

moet ik dan dat programma doanwloaden en instaleren al hoewel ik nergens op die site kan vinden hoe ik dat moet doanwloaden

bedankt voor de moeite heb het programma geprobeerd en kan niks exporteren hij geeft aan dat ik 0 mails heb om te exporteren dus ik ga vanancjht de hele pc formateren en op nieuwe instaleren een andre oplossing is er niet maar toch nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan