Indeling binnenkomende mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

veerletje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
IK heb ergens gezien dat de binnenkomende (ontvangen) mail in outlook dadelijk wordt onderverdeeld. Je hebt een titel vandaag (=donderdag), gisteren, dinsdag, maandag, vorige week, 2 weken geleden,enz. Weet er iemand hoe je dit moet aanmaken? Het is heel handig om mails op te volgen zonder naar de datums te moeten zien.

Outlook heeft een optie om berichten te groeperen. Dit doe je via beeld > huidige weergave > huidige weergave aanpassen. Daar staat de optie groeperen. Hier kan je kiezen om berichten te groeperen op een bepaald kenmerk. Daar zou het dan tussen moeten staan. Er staat onderop een knopje waar je kan kiezen welke opties hij moet laten zien, misschien daar datum/tijd functies kiezen.
Hier (outlook 2000) stond de dag van de week er niet bij ... maar zal me niks verbazen als het bij latere data er wel bij staat.
En je kan ook veel mail ordenen met berichtregels, extra > wizard regels. Dan kan je ook mail op allerlei eigenschappen sorteren. Bijvoorbeeld met een bepaald onderwerp, of van een bepaalde afzender.

Outlook 2003

beeld
rangschikken op
vinkje bij datum en
vinkje bij weergeven groepen

Nog even van mijn kant een aanvullend vraagje op deze vraag. Ik heb de vinkjes zoals door puppie genoemd aangezet. Alleen ik krijg nu:

Datum: Vorige maand en Datum: Ouder

Weet jij toevallig ook hoe je dit weer op dagen krijgt?

outlook 2003 geeft alleen de eerste week in dagen weer....
daarna komen de teksten:
datum borige week......twee weken geleden.....drie weken geleden en ga zo maar verder.
hoe je dat kunt veranderen....denk niet dat dit mogelijk is.

Dat klopt inderdaad. Dat is normaal. Alleen wij krijgen inplaats van dat wat je nu net opnoemt, alleen maar 2 vakken Vorige maand of ouder. Dus niet meer de standaard weergave.

Zou handig zijn als Rolf en Veerletje even melden met welke versies van Outlook zij werken.
Ook zou een schermafdruk van hoe het nu staat (+ aangeven welke vinkjes/opties/instellingen voor die indeling verantwoordelijk is) ook kunnen meehelpen het probleem duidelijker te maken.

Tijs.

Probleem is opgelost. Degene om wie het ging had de kalender van de klok op juli 2009 gezet... :o en dus worden de alle email van daarvoor gezien als vorige maand...

Graag een volgende keer een eigen topic aanmaken. Het is niet de bedoeling in iemand zijn/haar topic in te breken. Daarbij was deze topic in 2005 aangemaakt, dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan