indeling favorieten is veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Hoi,

Mijn indeling van mijn favorieten is plotseling veranderd. Eerst stonden ze zoals ik ze geplaatst en geordend had, maar opeens stonden ze in alfabetische volgorde.
Ik wil ze graag weer hebben zoals het was. Ik heb een lange lijst van favorieten en om ze nu allemaal weer handmatig om te zetten....:confused:

Als ik met mijn rechtermuisknop bij Favorieten klik krijg ik alleen orden op naam; dat werkt dus niet:(

Iemand een idee?

ps.

Mijn computer deed plotsteling erg raar: lage virtuele geheugen (comp pas geschoond en zo), internetpagina's die uitvallen, geluid dat het niet meer doet (pas na een herstart werkte het weer), idem anti-spyware programma;s. Dit is in behandeling van Nucia op dit moment...

Groeten,

Martijn

hallo martijn
heb je misschien je favorieten ergens opgeslagen en toen je pc geformateerd en toen je favorieten terug gezet ??? dan staan ze alfabetich en wat ik weet is dat je ze niet terug kan zetten.maar wat je kunt proberen is dit
ga naar deze computer => c = documents and settings => (jouw user) => favorieten en daar boven aan staat een icoontje een vierkant met puntjes klik daarop en selecteer details. dan zie je dat de datum achter de snelkoppelingen van de pagina''s komt klik dan op gewijzigd om de volgeorde van datum te bepalen (de oudste dus boven). dan sluit je ALLE schermen en volgens mij staat dan alles weer terug zoals je wil

Greetz peepke

Hallo Peepke,

Bedankt voor je antwoord.
Nee, ik niet eerst mijn schijf geformateerd...

Ik heb gedaan wat je beschreven hebt, maar helaas zie ik nergens een vierkantje met puntjes. Wellicht kijk ik niet goed?;)

Ik heb met de rechtermuisknop 'orden files as last modified' gedaan, maar jammer genoeg veranderd dat wel de volgorde in de map favorieten, maar niet in IE...

:confused:

Hallo Peepke,

Bedankt voor je antwoord.
Nee, ik niet eerst mijn schijf geformateerd...

Ik heb gedaan wat je beschreven hebt, maar helaas zie ik nergens een vierkantje met puntjes. Wellicht kijk ik niet goed?;)

Ik heb met de rechtermuisknop 'orden files as last modified' gedaan, maar jammer genoeg veranderd dat wel de volgorde in de map favorieten, maar niet in IE...

:confused:

okee sorry dan kan ik je niet verder helpen maar zo is het mij wel een keer gelukt.
Daarom dacht ik dat het jou misschien ook zo zou lukken.
Niet geschoten is altijd mis ;) ;) ;)
greetzzzzzzzzz peepke

In ieder geval bedankt voor je hulp:thumb:

Ik heb nu de favorieten maar weer handmatig ingedeeld.

;)

Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan