Index Site

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikoloko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
ik kan mijn index niet zien wat voor muziek ik op mijn site allemaal heb . heeft iemand daar een programma voor om het index te zien ?
wat ik heb nu mijn site /index.html gemaakt en kan nu niks zien :S

Iets meer informatie graag. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Kun je dan even de URL van je site geven?

Je bedoelt die lijst die je te zien krijg als er geen index is? Je kunt dat dan toch gewoon bekijken met total commander of een andere ftp-client zoals FileZilla?

Geplaatst door megabit
Je bedoelt die lijst die je te zien krijg als er geen index is? Je kunt dat dan toch gewoon bekijken met total commander of een andere ftp-client zoals FileZilla?

jah maar ik wil het zonder cftp client zien

Kleine moeite toch zo'n ftp client? Maar als je dat per se niet wilt is een oplossing een PHP filemanager die misschien niet eens op Wanadoo werkt en die je met meer moeite werkend moet krijgen dan een ftp client.

Ik weet geen andere oplossing dan gewoon een ftp-client gebruiken. Wat is trouwens de reden om dat niet te doen? Misschien weet iemand anders een oplossing?

waarschijnlijk staat de directory lisitng uit.
Als je .htaccess kan gebruiken kan je het daar weer mee aanzetten, maar wanadoo kennende heb je pech.

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan