indexeerfunctie, hostfunctie, human interface data acces ... problems

Status
Niet open voor verdere reacties.

DelaS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
Berichten
1
Hallo,

ik zal het hele verhaal trachten te schetsen zodat slimmere pc mensen mijn probleem mss kunnen oplossen

Ik heb mijn laptop 3jaar ongeveer ... nooit een virusscanner, spamdefender ofzo gehad
tot ik vorige week mijn laptop niet meer kon opladen, blijkbaar een probleem met mijn lader , wat naar het schijnt vaak gebeurt bij HP. De mens die het heeft vermaakt heeft dan ook eens grondig mijn pc gekuist en er dan ook eens AVG anti virus heeft opgezet ... zogezegd omdat dat goed is ... nu ondervind ik al de hele tijd dat ik mijn pc terug heb dat hij trager werkt, ik krijg de hele tijd virus meldingen, ik zend zo van die rare emails naar mijn vrienden allemaal sinds ik mijn pc terug heb ... vandaag krijg ik de hele tijd een fout melding : dialoogvenster kan niet weergegeven worden ofzo ... ik krijg het niet weg en betrouw het nie zo zeer. dus besluit ik even mijn laptop te heropstarten ... ik ga wat buiten shotten en ik kom in mijn kamer en mijn laptop zegt de hele tijd : kom snel *pauze* kom snel .... ik vind dit echt opmerkelijk, ik kan wel nog inloggen en allemaal maar ik zeg, kga eens een systeemherstel doen ... ik heb dat gedaan tot de dag dat ik mijn pc terug haalde van de herstelling ...


Nu het grote probleem ... ik krijg nu de hele tijd foutmeldingen van: C:\Windows\system32\WSOCK32.DLL is niet geschikt voor windows of het bevat een fout. probeer het programma opnieuw te installeren met de oorspronkelijke installatie media

dan nog fouten in de trendt van
Human Interface , Indexeer problemen ... :s
 

Bijlagen

  • print.jpg
    print.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan