Indexeren website Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breevaart

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2000
Hallo,

Ik heb een website (www.springeling.nl) gemaakt en daarin de navolgende pagina's:

1. Indexpagina
2. Subpagina's
3. Popup schermen waarin nieuwsfeiten staan die je via het aanklikken van een link op één van de subpagina's opent.

Via google vind ik wél de indexpagina maar als ik tekst intik van de ander pagina's dan vind ik niets!

Kan iemand eens naar de opzet kijken van mijn pagina's om te zien of er iets fout staat?

Kunnen die popupschermen ook geindexeerd worden?

BVD

Wim

Ik zal er mijn oogje eens over laten vliegen :)

Mooie site trouwens! Zeker ook omdat het mijn interesses bevat (accountancy) :)

Ik geloof niet dat popups geïndexeerd kunnen worden, maar misschien dat een ander hier op het forum wél weet hoe dat eventueel mogelijk is :)

Maar Google zou de subpagina's wél moeten indexeren, ik zie dit in je bron:

<META Name="keywords" Content="accountancy, fiscale zaken, fiscaal, accountant, bedrijfseconomisch, bedrijfseconomische advisering, advies, administratieconsultancy, administratie, consultancy, salaris, administratie, salarisadministratie, organisatie, due diligence, automatisering, belastingadviseurs, accountants, belastingadvies, sirius datacenter, sirius bv, sirius, springeling, springeling van der kemp en de jager, dienstverlening, springeling groep">

Edit: hij vind inderdaad wel de index zie ik...

Maar ik denk ook niet dát de subpagina's geindexeerd zullen worden. Stel dat er een site is met een stuk of 300 subpagina's, het zou ondoenlijk en onduidelijk zijn ál die pagina's na een Google-search weer te geven.

Misschien dat de echte Google-cracks hier meer over kunnen vertellen?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Misschien dat de echte Google-cracks hier meer over kunnen vertellen?
Zo zou ik mezelf zeker niet durven omschrijven, maar ik weet wel dat het bij mijn site een tijdje duurde voordat in Google, behalve mijn indexpagina, ook mijn tweede en derde pagina verschenen. De rest is nog steeds niet geïndexeerd.
Ik zou dus gewoon even afwachten.

En deze code:

<META content="7 days" name=revisit-after>
<META content="index, follow" name=robots>

zou ik veranderen in:

<meta name="revisit-after" content="7 days">
<meta name="robots" content="index, follow">

Daar zou het ook aan kunnen liggen.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug