indexeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
op zoek naar bestanden blijkt windows verkenner niet feilloos te werken, ik heb nu alles geindexeerd met copernic. dat werkt heel erg goed,. is het met windows ook mogelijk zo'n goede index samen te stellen, het liet me veelvuldig in de steek in het verleden.

Maar ff ter controle voor alle zekerheid. Heb je alle verborgen bestanden weer laten geven?
Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Windows Verkenner → Extra in de werkbalk → Mapopties → tabblad Weergave.
Vink hier Verborgen bestanden en mappen weergeven aan

dag dorado, bedankt voor de tip. maar ik heb nooit, tenminste niet bewust, word en pdfbestanden verborgen gemaakt. kan dat dan zomaar gebeuren?

Nee hoor, maar in je vraagposting was dat niet duidelijk dat het je daar om te doen is, iIg was je niet concreet..

dank, maar klopt het dat de index van windows niet zo goed is? kun je alle bestanden ook indexeren met windows?

Op je eerste vraag weet ik het antwoord niet. Als jij iig zegt dat Windows je in de steek heeft gelaten, dan kun je daarop vertrouwen mits de service Windows Search ingeschakeld was bij opstarten.
De serviice Windows Search inschakelen is gelijk ook het antwoord op je 2e vraag.

laatste keer dan: waar kan ik zien dat Search is ingeschakeld?

Klik op Start → Alle Programma's → Systeembeheer → Services

ik zie seaport en daarna secondary logon, secure socket.
geen search dus.
voor alle duidelijkheid: verkenner werkt wel maar vaak laat het mij in de steek. werkt ook met recente bestanden heb ik vandaag gezien

Je kan Windows Search repareren met deze Fixit van Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan