niet alle pagina`s worden gevonden door google spider.... mijn website www.digitreport.com. Als ik dit intyp komen niet alle sites naar voren... toch heb ik me aan de regels gehouden die vor google zoeksysteem belangrijk zijn.
Andere pagina`s waar weing tekst in staat worden b.v wel gevonden. Iedere pagina is op dezelfde manier opgebouwd. Wat ik niet kan volgen is dat sommige wel gevonden woden en andere weer niet.
Heb ook een sitemap gemaakt voor betere vindbaarheid.
Ik hoor vaak oplossingen als h1 voor tekst gebruiken maar dit deed ook niet veel en ik had dit ook niet staan in pagina`s die wel gevonden werden. Andere oplossing waren de meta tags maar die worden bij mijn weten niet gebruikt door google
Iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen?:d
Andere pagina`s waar weing tekst in staat worden b.v wel gevonden. Iedere pagina is op dezelfde manier opgebouwd. Wat ik niet kan volgen is dat sommige wel gevonden woden en andere weer niet.
Heb ook een sitemap gemaakt voor betere vindbaarheid.
Ik hoor vaak oplossingen als h1 voor tekst gebruiken maar dit deed ook niet veel en ik had dit ook niet staan in pagina`s die wel gevonden werden. Andere oplossing waren de meta tags maar die worden bij mijn weten niet gebruikt door google
Iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen?:d