Indexering probleem (??)

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
Hallo

Ik heb de laatste tijd problemen als ik een map/ harde schijf aanklik, er verschijnt niets geen pictogrammen.

Hij doet het zowel bij mijn 120 GB Vertex SSD als bij mijn 2 TB WD schijf.

Weet iemand wat het probleem en de oplossing is ??

idexering.jpg


Windows 7 Ultimate
8GB geheugen
GTX 460 1 GB Gigabyte
Gigabyte P55-USB3
Intel i5-750 (3.20 Hhz)
 
Laatst bewerkt:
Reactie

Vriesioo

Nee er is geen netwerkschijf aangesloten, alleen printer, scanner & Labelwriter
 
Surf naar: http://www.winhelponline.com/blog/file-asso-fixes-for-windows-7/

Klik op de Drive-associatie

  1. Download de Drive fix uit de tabel. (Gebruik Klik met de rechtermuisknop - Opslaan als optie in je browser om de fix te downloaden.)
  2. Pak het bestand uit en pak het. REG-bestand naar het bureaublad.
  3. Klik met de rechtermuisknop op het .REG bestand en kies Samenvoegen. Als alternatief kan je de Register-editor en vervolgens met behulp van de Import-optie in het menu Bestand om het REG-bestand inhoud samen te voegen.
  4. Het is nodig om een Administrator account actief te hebben om deze correcties toe te passen
 
Dorado

Ik heb het .REG aan het register toegevoegd maar het is mij nog niet duidelijk wat de werking is voor welk probleem. Ik had gisteren ff een systeemherstel gedaan (4 dagen terug) en heb vandaag geen problemen gehad, ik hoop dat het nu definitief opgelost is, THNX !!
 
Dorado

Gisteren waren de klachten weer terug, dus de "File Association Fixes for Windows 7" was (is) niet de oplossing. Ik heb weer een systeemherstel gedaan en het register ff opgeschoond met CCcleaner !!
De klachten heb ik tot nutoe nog niet weer gehad. Het probleem met de verkenner/indexering werd meestal veroorzaakt als ik mijn map op de 2 TB WD schijf met .wmv, .flv, .mp4 filmpjes opende. De map opent nu wel een beetje traag mar zonder probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan