ExcellentNL
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 sep 2009
- Berichten
- 5
Hallo allemaal,
hier even een vraagje:
Voor mijn werk offreren wij erg veel, om dit een beetje te stroomlijnen wil ik dit in Excel bij houden.
Mijn vraag is: is het mogelijk dat, als een bepaalde cel een bepaalde waarde bevat, dat hij dan automatisch
gearchiveerd wordt?
Zie bijlage: Als er dus in de cel Uitgebracht? waarde ja staat, dan archiveren naar blad 2 (Uitgebrachte offertes) en indien er nee staat dan archiveren naar blad 3 (Afgewezen aanvragen).
De regels die verplaatst worden moeten dus verdwijnen van blad 1 (Ingekomen aanvragen)
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven, graag jullie hulp.
hier even een vraagje:
Voor mijn werk offreren wij erg veel, om dit een beetje te stroomlijnen wil ik dit in Excel bij houden.
Mijn vraag is: is het mogelijk dat, als een bepaalde cel een bepaalde waarde bevat, dat hij dan automatisch
gearchiveerd wordt?
Zie bijlage: Als er dus in de cel Uitgebracht? waarde ja staat, dan archiveren naar blad 2 (Uitgebrachte offertes) en indien er nee staat dan archiveren naar blad 3 (Afgewezen aanvragen).
De regels die verplaatst worden moeten dus verdwijnen van blad 1 (Ingekomen aanvragen)
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven, graag jullie hulp.