Indirecte websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelheid

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
hallo
Ik heb eerder een vraag gesteld, maar ik heb geen bericht ontvangen, dus ik stel hem opnieuw.
Ik kan geen indirecte websites meer bekijken. Ik kon dat altijd wel. Hoe kan dit. Ik heb Windows ME
Ik snap er werkelijk geen fluit meer van en het is biezonder irritant.

alvast bedankt voor de reacties door wie dan ook.

doechie
Adelheid

Geplaatst door Adelheid
hallo
Ik heb eerder een vraag gesteld, maar ik heb geen bericht ontvangen, dus ik stel hem opnieuw.
Ik kan geen indirecte websites meer bekijken. Ik kon dat altijd wel. Hoe kan dit. Ik heb Windows ME
Ik snap er werkelijk geen fluit meer van en het is biezonder irritant.

alvast bedankt voor de reacties door wie dan ook.

doechie
Adelheid

Misschien een stomme vraag hoor, maar wat zijn "indirecte websites"? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

een indirecte website is een vermelding naar een andere website in de website waar je in zit. Bijv. ik zit een de site kerstpagina.nl, daarin staat een vermelding naar een andere website (indirect) en daar kan ik dus dan niet in komen

Geplaatst door Adelheid
een indirecte website is een vermelding naar een andere website in de website waar je in zit. Bijv. ik zit een de site kerstpagina.nl, daarin staat een vermelding naar een andere website (indirect) en daar kan ik dus dan niet in komen

Aha, links op websites naar andere websites werken dus niet.

Doen links naar andere onderdelen van dezelfde site het wel?
Heb je dit bij álle sites of alleen bij bepaalde sites?
Welke browser gebruik je?
Al op spyware gescand?
Al op virussen gescand?
Heb je iets verwijderd dan wel geïnstalleerd kort voordat dit probleem zich voor het eerst voordeed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan