indringers detectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

c3826926

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2000
Hallo

Ik gebruik Norton Internet Security en als ik dit open dan staat mijn indringers detectie uitgeschakeld en als ik het wil inschakelen dan krijg ik de melding

Kan instellingen niet opslaan. Controleer of uw Windows account niet beperkt is.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen.

Gebruik Wind XP-Home

Alvast dank............Paul

is dit altijd al geweest op je pc?
ben je wel ingelogd als beheerder van je pc?

Versie 2003 en SP 2 erop gezet neem ik aan??

Laatst bewerkt:
Hallo;

Bedankt voor de snelle reacties.

Ik gebruik inderdaad Norton 2003 en sta als supervisor aangemeld maar mijn indringers detectie wil nog steeds niet aan en dit is wel altijd zo geweest.

Maar wat nu??????????

Groetjes......Paul

Vreemd, aangezien dit probleem zich eigenlijk alleen voordoet na instalatie van SP2. Gisteren hetzelfde nog verholpen door constant Live Update handmatig uit te voeren totdat er ECHT niks meer is.
Dus ga eerst maar eens updaten via Live Update.

Hoi Maikel

Ik heb dit gedaan en alleen met de netwerkscan geeft hij een verhoogd risico aan maar ik heb nog steeds geen oplossing.

Nogmaals dank..............Paul

Verwijder hem dan maar helemaal met dit proggie, RNIS 2003:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Wel even goed de pagina lezen!!

Instaleer hem dan helemaal opnieuw (als administrator) en haal ALLE updates binnen. Let op, dit niet eenmaal doen want Live Update haalt nooit alles in één keer binnen. het kan zijn dat je Live Update een aantal maal moet starten.
Je weet zeker dat je SP2 er niet op hebt??

Succes,
Raymond

Hallo saldos

Bedankt voor je tip.

Hiermee is het opgelost.

Nogmaals dank..............................Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan