indringerspoging

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo,

om de haverklap word ik aangevallen met dezelfde indringerspoging, wel steeds iemand anders, mijn firewall van Norton 2004 blokkeert wel, maar als ik kijk bij indringersdetectie, zie ik staan:
Details: De indringingspoging "MS_Windows_LSASS_RPC_DS_Request" in uw computer is gedetecteerd en geblokkeerd
Indringer: 24.215.127.27(4226)
Risiconiveau: Hoog
Protocol: TCP
Aangevallen IP: mijn IP nummer
Aangevallen poort: 1025
Mijn vraag is:
wat betekent die poging:
"MS_Windows_LSASS_RPC_DS_Request"
overigens is poort 1025 op stealth.
gr. John

Zal wel een één of ander virus zijn. Ik zou me er niet druk om maken. Als je last hebt van die alerts, moet je het waarschuwingsniveau lager zetten.

Heb dat ook gehad, heel irritant, ik raad je een router aan, sindsdien nog geen melding gehad. Maar probeer de tip van Megabit eens. :)

hoe zet ik het waarschuwingsniveau lager, want het irriteert best, overigens heb ik geen router, heb maar 1 pc.

Ik gebruik geen Norton dus weet het niet precies. Als je in Norton naar Firewall gaat staat het er vast wel bij. Gewoon een beetje zoeken, het kan eigenlijk niet missen ;).

Alles op aanbevolen zetten. Kijk ook eens op Indringingsdetectie, zet dat wat langer qua blokkeringstijd. Afijn, klik alles even 1 voor 1 aan en dan rechts op configureren klikken. (Ik heb ook maar 1 pc maar heb die router als extra beveiliging)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan