Beste denktankers,
Als bij toverslag gebeurde het volgende :
Na een screensave-proces wilde ik de mail opstarten met de linkermuisknop en kreeg het menu te zien van de rechtermuisknop.
Na wat handelingen IExplorer opgestart. Typen leverde sanskriet op.
Dus opnieuw opstarten.
Maar dat leverde hele kleine icoontjes op op het bureaublad. Wachtwoord invoeren ? forget it.
Alles was fout. Gelukkig hebben de kids een account zonder wachtwoord. Ingelogged als kids.
Daarna afmelden en ik kon weer inloggen in mijn eigen account.
Opnieuw opgestart in veilige modus en systeemherstel gedraaid naar een datum waarop zeker alles goed ging. Opnieuw opgestart. Inloggen op mijn account ging nog steeds niet. Weer als kids ingelogged (zonder wachtwoord) ging goed, daarna afmelden en inloggen op mijn account gaat dan wel goed.
Kdraai 1x per week Spybot en Adaware en heb AVG als virusscanner.
En ja, CAPS-LOCK staat uit. Gecontroleerd.
Wat kan hier aan de hand zijn ? Iemand enig idee ?
Groets, Jas.
Als bij toverslag gebeurde het volgende :
Na een screensave-proces wilde ik de mail opstarten met de linkermuisknop en kreeg het menu te zien van de rechtermuisknop.
Na wat handelingen IExplorer opgestart. Typen leverde sanskriet op.
Dus opnieuw opstarten.
Maar dat leverde hele kleine icoontjes op op het bureaublad. Wachtwoord invoeren ? forget it.
Alles was fout. Gelukkig hebben de kids een account zonder wachtwoord. Ingelogged als kids.
Daarna afmelden en ik kon weer inloggen in mijn eigen account.
Opnieuw opgestart in veilige modus en systeemherstel gedraaid naar een datum waarop zeker alles goed ging. Opnieuw opgestart. Inloggen op mijn account ging nog steeds niet. Weer als kids ingelogged (zonder wachtwoord) ging goed, daarna afmelden en inloggen op mijn account gaat dan wel goed.
Kdraai 1x per week Spybot en Adaware en heb AVG als virusscanner.
En ja, CAPS-LOCK staat uit. Gecontroleerd.
Wat kan hier aan de hand zijn ? Iemand enig idee ?
Groets, Jas.