Ineens geen draadloos netwerk meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

scroogy

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2003
Het werkte allemaal zo lekker en nu, ineens niet meer :confused: en ik heb nergens aan gezeten.

Ik heb een router met (Speed Touch 510i van Thomson) met een Wireless LAN Acces Point (Hawking WA-300). Via mijn laptop had ik draadloos toegang tot internet en tot geselecteerde bestanden op mijn PC.

Maar nu dus niet meer, ik denk zelf dat het acces point de geest heeft gegeven, daar branden drie lampjes (WLAN, LAN en POWER), het vierde (STATUS) doet niks (of was dat al zo?) De laptop vind allerlei netwerken maar niet dat van mijzelf.

Op aanraden van een verkoper heb ik nu een Linksys Wireless Router gekocht, het draadloze deel van mijn router zou waarschijnlijk kapot zijn, maar ik heb mijn bedenkingen, volgens mij heeft mij router niks draadloos, die gaat dus terug naar de winkel :eek:

Kan ik dit niet eenvoudiger oplossen door het acces point te vervangen. Moet dat zo'n zelfde Hawking zijn ivm de instellingen ?

geen contact

hallo
ik had het zelfde bleek dat mijn nieuwe lcd tv het signaal stoorde even bellen met de helpdesk van speedtouch

opgelost

Acces point vervangen voor een andere en alles werkt weer. Oude acces point gaf geen signaal meer af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan