johanroelfs
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 aug 2012
- Berichten
- 28
Goedemiddag,
Ik heb een HP Pavilion G6-1335ED in het bezit met een Realtek RTL8188CE 802.11b/g/n WiFi Adapter. Op de laptop draad gewoon Windows 7 Home Premium. Dit is standaard voorgeinstalleert op de laptop. Alleen heb ik sinds een paar maanden problemen met de wifi verbinding naar mijn Zyxel P2812HNU-F1. De internet provider is Telfort. Nu mijn probleem als ik aan het internetten ben valt mijn internet weg. Dan zegt de laptop ook dat er wel verbinding is met het netwerk en ik kan ook gewoon op mijn nas komen maar ik kan niet meer op internet. Dit geeft de laptop ook aan in het bij de wifi verbinding. Er komt dan de melding geen internettoegang. Als ik dat weer wil moet ik de draadloze adapter uitschakelen en daarna weer inschakelen en dan werkt het weer. Maar na een paar uur gebeurt hetzelfde nogmaals. De laptop komt uit juni 2012 en vanaf toen hadden wij UPC met een linksys Wireles G Router toen nooit geen problemen maar sinds Januari wel (toen zijn we overgestapt van UPC Naar Telfort) en dus het nieuwe modem. Ligt dit nu aan mijn Laptop of aan het modem? en hoe kan ik het oplossen. En het vreemde is op een oude acer laptop met Windows XP heb ik geen problemen of op mijn Samsung Galaxy Y
Ik heb een HP Pavilion G6-1335ED in het bezit met een Realtek RTL8188CE 802.11b/g/n WiFi Adapter. Op de laptop draad gewoon Windows 7 Home Premium. Dit is standaard voorgeinstalleert op de laptop. Alleen heb ik sinds een paar maanden problemen met de wifi verbinding naar mijn Zyxel P2812HNU-F1. De internet provider is Telfort. Nu mijn probleem als ik aan het internetten ben valt mijn internet weg. Dan zegt de laptop ook dat er wel verbinding is met het netwerk en ik kan ook gewoon op mijn nas komen maar ik kan niet meer op internet. Dit geeft de laptop ook aan in het bij de wifi verbinding. Er komt dan de melding geen internettoegang. Als ik dat weer wil moet ik de draadloze adapter uitschakelen en daarna weer inschakelen en dan werkt het weer. Maar na een paar uur gebeurt hetzelfde nogmaals. De laptop komt uit juni 2012 en vanaf toen hadden wij UPC met een linksys Wireles G Router toen nooit geen problemen maar sinds Januari wel (toen zijn we overgestapt van UPC Naar Telfort) en dus het nieuwe modem. Ligt dit nu aan mijn Laptop of aan het modem? en hoe kan ik het oplossen. En het vreemde is op een oude acer laptop met Windows XP heb ik geen problemen of op mijn Samsung Galaxy Y
Laatst bewerkt: