Ineens lage FPS in Enemy Terrority

• Onderwerp starter Onderwerp starter Micro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Micro

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2005
k hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik speel een spel met de naam Enemy Territory en ik heb daar altijd goede fps zo rond de 100 maar ineens kreeg ik een fps van rond de 10 en het blijft vast zitten en daardoor heb ik lag bij het spel :( toen had ik nog geprobeert te kijke wat er aan de hand was en ik had een online scan gedaan + ik had een paar nieuwe drivers gedownload maar nog steeds blijft mijn fps rond de 10 :( .......... Hopelijk weet iemand een oplossing :confused:....

Ik heb een Nvidia geforceFX5200 met 128mb

Owh:confused:. Vreemd. Nieuwe drivers installeren dan maar... :confused: Heb je toevallig je settings veranderd? Vertical Sync aan ofzo...

heb al nieuwe drivers gedownload van de nvidia site :( en ik had niets veranderd :(

Heb ff titel aangepast. Alleen ''Help!'' is natuurlijk niks.

Draait de fan van je videokaart nog goed? Doen andere games het wel goed? Wordt je videokaart niet te warm?

er zit geen ven op mijn video kaart alleen een coolbox :( andere games werken ook niet meer goed :(

Geplaatst door Micro
er zit geen ven op mijn video kaart alleen een coolbox :( andere games werken ook niet meer goed :(

Waarschijnlijk dan een warmte-probleem. Komt nog veel voor met de recentere videokaarten die geen fan hebben. Kan je hier niet één op (laten) plaatsen ofzo?

Precies zo 1 heb ik :(, kan er misschien een fan op laten plaatsen ik ga maandag ff vragen bij een computerzaak :/
Carte-GeForceFX5200.jpg

Laatst bewerkt:
Een fan op laten plaatsen? :confused: Dan zou ik gewoon een nieuwe kopen. Het is ook niet een al te beste kaart.

Ik ga met Kay-nl mee nieuwe kopen voor 80 euro een 9600 serie (dan heb je al een grote sprong gedaan naar de toekomst vergeleken met de 5200).

Heel de FX serie is niet toekomst gericht...:rolleyes:

De FX5900-varianten presteren nog prima hoor.

De 9600 is niet echt meer geschikt voor de nieuwere games.

als er direct naast je videokaart nog een kaart zit (audio ofzo) verplaats deze dan eens zodat de pci slot naast de videokaart leeg is. in sommige gevallen kan dt het warmte probleem oplossen. kijk ook eens of de box waar de fan in zit of die nog goed op je kaart zit.

Als de warmte werkelijk heb probleem is, (lijkt me niet eerlijk gezegd) kun je inderdaad doen wat bork zegt. Je kunt ook je flat-cables vervangen door de ronde versie. Dit liet in mijn geval de kasttemperatuur enorm dalen.

k ff proberen thx voor de tips :) maandag (morgen) koop ik wel een fan :D

PPFFFFFF volgens mij ben ik in de maaling genomen door PCL :( ik vroeg om een ->goede<- kaart om spelen mee te spelen en ik haal net mijn video kaart eruit en ik zie een gele stikker met V9520magic/t ik ging een beetje bij mycom rond kijke naar andere videokaarten en toen ineens zag ik mijn video kaart en precies de zelfde serie etc en het volgende stond daar:

41099mcl.jpg

Graphics van filmkwaliteit! De kaart is uitgerust met het baanbrekende CineFX, Digital Vibrance Control 3.0, nView en 128bit kleurenpalet. AGP 8X ontrbeekt natuurlijk niet, net zo min als TV-Out en DVI-Out. Magisch!

LET OP: dit product zit niet in het standaardassortiment van de MyCom-winkels. Vraag naar beschikbaarheid in jouw MyCom filiaal.

Merk ASUS
Type V9520 Magic/T
Merk chipset NVIDIA
Grafische engine GeForce FX 5200
Geheugen 128 MB
Engine kloksnelheid 250 MHz
Geheugen kloksnelheid 400 MHz
RAMDAC 350 MHz
Videoslot AGP 8X
15-pin D-sub Ja
2e 15-pin D-sub Nee
DVI-output Nee
2e DVI-output Nee
TV-output Ja
Video-input Nee
Uitvoering Retail

is het het wel waard om een fan op te zetten of niet ?? :(
En is dit nou echt zo´n goede kaart om mee te game??

Laatst bewerkt:
Ehm nou nee... Het is echt geen goede kaart om te gamen. Je kunt er spelletjes mee spelen, maar dan houdt het op. Zware spellen als FarCry, Doom3, Battlefield 2 zul je toch echt op de aller-allerlaagste settings moeten zetten, en dan maar hopen dat het spel enigzins loopt.
Zoals ik al eerder zei: een fan plaatsen zal niet veel doen. Het bevorderd de snelheid van de kaart immers niet. Bovendien ben je er niet eens zeker van dat het om een temperatuurprobleem gaat. Het hangt er dus een beetje vanaf wat je wil gaan doen.
Maar ik denk dat de kans heeel groot is dat het je probleem niet verhelpt zodra je een fan geinstalleerd hebt omdat je Wolfenstein bij wijze van spreken met elk kaartje zou moeten kunnen spelen.

Ja nog wel maar de FX maar het is niet de beste die op de markt zijn gekomen... en best prijzig voor niet al te beste kaarten..:rolleyes:

En voor de 9600PRO is een leuk low budget kaartje waar je nog wel effe mee door kan...;)

Als je meer wil uitgeven bijv. 120 euro zijn ik voor een 6600 gewone of de 9800PRO gaan beste kaarten voor die klasse...:cool:

Ik heb een club 3d radeon 9600pro gekocht :) alles werkt weer goed bij Enemy Territory :) : Bedankt voor alle hulp @ iedereen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan