Ineens LANGZAAMMMMMmm

Status
Niet open voor verdere reacties.

I aM jEroEn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Okey,ik heb nu een Gforce 3,en hij gaat steeds langzamer.
Eerst speelde ik alle games zonder probd zowat vollop,maar nu ,al zet ik ze op het aller laagst,gaan ze na 3 minuten de hell out off my laggen.Ik heb de laatste drivers voor mijn 3d kaart,direct-X 9.0c.En pas nog een nieuwe geluid systeem gekocht,en nog lag,dus daar elcht het ook niet aan:( .
Zal mijn 3dkaart hget gaan begeven:confused: ?

Formateren

Ja,ik heb heel me computer er spechiaal voor leeg gehaald,voor alleen spelletjes.En,ik kom er net achter dat je ook stuur programma's voor je graffische kaart kan downloaden.Heb ik net gedaan,dus ik ga maar is even testen of ie het nu wel doet:thumb: !!!

Dus,geformateerd,gefragmenteerd,laatste drivers,laatste stuurprogramma's....wat nu:eek: :8-0:

Mischien opgelost.

Okey,ik heb mijn case is effe open geschroeft,en het eerst was,dat ik wou gaan afstoffen,en dta was blijkbara nodig,en,nu zag ik ook dta op één of andere manier de cooler van de processor was los geraakt:8-0:
Dus ik ben nu even nfsu2 aan het installeren,en even kijken of hij het nu wel doet:rolleyes:

Opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is opgelost:thumb: .
Ik maakte mijn computer dus open,schoongemaakt,de cooler er weer opgezet,EN HIJ DOET HET WEER:rolleyes:

dankzij de doorbrand-beveiliging vermoedelijk, anders had je nu een mooie zwartgeblakerde processor :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan