inetrnet via hp 2210 en nokia 6230

Status
Niet open voor verdere reacties.

elbrambo

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2006
haloo ik ben in het bezit van een pda 2210 en nu heb ik ook een nieuwe nokia 6230i

het probleem is het volgende : als ik met m`n pda op internet wil krijg ik een waarschuwing:
kan om veiligheidsredenen geen verbinding maken ??

het schijn dat ik iets meot downloaden een dll bestandje ?? maar ik weet niet welke

kan iemend mij helpen aub ?? alsvast bedankt:rolleyes:

He Welkom op helpmij.nl,

Weet je zeker dat al je instelling goed staan? Vaak kun je deze opvragen bij je provider en ze sturen je een smsje met de goede instellingen. Je moet er ook aan denken dat vaak de GPRS instelling apart ingesteld moet worden, bij vele telefoons kun je deze uitschakelen, vandaar dat deze melding kan ontstaan.

ik maak op mijn werk ook gebruik van gprs via deze telefoon om op internet te komen daarom vind ik dit zo vreemd. dan werkt het wel ??

Maar dan is de vraag: wanneer werkt het niet? in huis ?

nee kijk dit is het volgende: als ik op mijn werk (aan boord van een schip) op internet gaat via mijn desktop maak ik via bleutooht verbinding met een gprs abonnement met mijn nokia.
dit werkt perfect.
maar ik ben ook in het bezit ven een pda hp 2210 waarmee ik ook online wil.
als ik dan vervolgens verbinding wil maken pda<>nokia krijg zoek hem eerst op - dan vind de pda de telefoon-dan connect-paswoord invoeren tel-paswoord bevestigen- en dan word gelijk de verbinding verbroken met de mede deling : omvieligheids redenen word de verbinding verbroken ????
ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan