.inf bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeppiej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2004
Berichten
2
Ik heb net mijn windows geformatteerd, maar nu krijg ik hem niet meer geinstalleerd. Ik kan hem formatteren, maar als hij dan de bestanden aan het kopieeren is, kan hij vooral de .inf bestanden niet kopieeren. Is het misschien een oplossing om de c:\ schijf eens met de lamngzame manier te formatteren???

joep
 
Geeft Windows die *.inf files aan en slaat ze over?
Of houdt je cd er dan mee op? (vet op de cd)
Heb je een originele cd of eh.... (genept in het laatste geval)

Ik denk niet dat het beter wordt met zwaarder formatteren.
 
Gewone format zou genoeg moeten zijn, geen snelformat dus. Ik denk dat je cd of vies of beschadigd is of het betreft natuurlijk een slechte kopie :eek: .

Wat je zou kunnen proberen is om vanuit dos (met een windows 98 bootdisk) de installatiebestanden vanaf de cd naar een dir op je hdd te kopieren en vervolgens te installeren vanaf de hdd (I386 dir en dan winnt.exe geloof ik)

Mocht het kopieren niet goed gaan dan is idd je cd of natuurlijk je cd-rom speler stuk of vies
Mocht het installeren na het kopieren nog niet lukken dan kan je ervan uitgaan dat je andere hardwareproblemen hebt, zoals een kapotte HDD, maar waarschijnlijk werkt alles als je het eerst op de HDD kopieert
 
kweet niet waarom maar hij doet het na een langzamere format toch weer, evengoed bedankt!

joep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan